God kage bager i nordsjælland,,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2009

mariamiss6

linemus skriver:

Åh, der findes sådan en kagestørrelsesberegner et sted (kan ikke lige finde den), men det er jo rart nok at vide, om det er en kage til 10 pers. eller 50 pers.

De gode kagebagere tager vist 25,- kr pr. person (tror jeg nok), men du skal i hvert fald regne omkostninger ud, for den er vist dyrere end man lige regner med.

Fandt linket: http://www.min-mave.dk/grupper/kager/thread-1739051.htm

Ja, jeg tror alligevel vi blev enige om en kage str. springform....

Har skrevet dig en post.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2009

linemus

linemus skriver:

Åh, der findes sådan en kagestørrelsesberegner et sted (kan ikke lige finde den), men det er jo rart nok at vide, om det er en kage til 10 pers. eller 50 pers.

De gode kagebagere tager vist 25,- kr pr. person (tror jeg nok), men du skal i hvert fald regne omkostninger ud, for den er vist dyrere end man lige regner med.

Fandt linket: http://www.min-mave.dk/grupper/kager/thread-1739051.htm

Ej, det må du altså ikke hænge mig op på. Er ikke sikker på, jeg husker rigtigt, og synes egentlig det lyder af lidt...

Anmeld

15. oktober 2009

Mca<3

mariamiss6 skriver:

Så er det lige før en springform er meget stor, hvis dte kun er til 10 mennesker. Der er meget mere end 10 stykker i sådan en kage, når der fyld i.... Men jeg kan jo dårligt lave den mindre.... Eller det kan jeg jo godt, men så skal jeg jo skære den mindre, og smide resterne ud, det er da dumt.... Så du får den bare som str. springform, det er der jo til i en pakke AMO.....

Jamen det er jo bare super ,, Så kan det være vi kan mere end bare smage

Anmeld

15. oktober 2009

mariamiss6

Tanja.. skriver:

Jamen det er jo bare super ,, Så kan det være vi kan mere end bare smage

Ja det var sådan en str. kage jeg lavede i weekenden (den med hunden i galleri-tråden, hvis jeg har husket at lægge den ind) og der er da et ret stort stykke til hver, hvis man kun er 10. Så det skulle ikke blive noget problem, at spise godt af den.

Anmeld

15. oktober 2009

Helle30

Susan! Sp-købmanden har en guitarkageform!

- Helle

Anmeld

17. oktober 2009

evitaperon

Hejsa

Hvis ikke du har afsat kagen vil jeg gerne lave den for dig. Jeg er i konditorlære og laver en del i fondant ( altså det Ben10 kommer til at være lavet af.) Eller marcipan.

Hvis du er interesseret kan du skrive på info@acakeaway.dk for pris og hvordan kagen skal smage eller besvare dette indlæg...

Mvh Eva 

Anmeld

17. oktober 2009

evitaperon

Det skal lige siges at du også sagtens kan få hele billedet af Ben10 på kagen men dette bliver via et sukkerbillede der bliver lagt på kagen...

Eva

Anmeld

18. oktober 2009

malou

Znuzke skriver:

Jeg kan lave en Hello Kitty.... Det er der da ingen der opdager....

hahaha..... det er jo liiige på grænsen til at være mishandling knus malou

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.