God kage bager i nordsjælland,,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2009

mariamiss6

Tanja.. skriver:

Ih jamen toblerone creme og jordbær mousse vil da være et hit ...   Jeg er altså ikke så besværlig ...  Jeg er også på barsel så kan sagtens hente den dagen før fødselsdagen   Uhh har jeg ikke forstand på hva skal koste .. Har du en ide ??  Eller nogen andre der har en ide ??

Tja altså udgifterne skal jo dækkes... men det skal jeg jo have regnet på først....

Vil du så have en rund Amo chokoladekage  med jorbærmoussen og tobleronecreme. Og med Ben10 logoet på toppen?

Hvornår sådan ca. skal du bruge den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2009

linemus

Blander mig lige Du skal også lige vide, hvormange den er til (hvor stor den skal være)...

Anmeld

15. oktober 2009

mariamiss6

Tanja.. skriver:

Det skal helst være en rigtig kage  

Det er helt i orden, har heller ikke prøvet lagkagebundene endnu hehe, tænker at de e lidt mere skrøbelige, og bevægelige. Så det passe mig fint, at jeg ikke først skal prøve dem til en bestillingskage.

Jeg "venner" dig lige, så je kan huske det er dig der skal have kage ikke hehe....

Anmeld

15. oktober 2009

mariamiss6

linemus skriver:

Blander mig lige Du skal også lige vide, hvormange den er til (hvor stor den skal være)...

nåååh ja.... men linemus, hvordan regnerjeg ud hvor stor kagen skal være, i forhold til "kuverter"

Anmeld

15. oktober 2009

Mca<3

mariamiss6 skriver:

Tja altså udgifterne skal jo dækkes... men det skal jeg jo have regnet på først....

Vil du så have en rund Amo chokoladekage  med jorbærmoussen og tobleronecreme. Og med Ben10 logoet på toppen?

Hvornår sådan ca. skal du bruge den?

Jo sådan en ville dække mit behov Skal bruge den den 29 nov så ville hente den den 28 nov ,, passer det ???

Anmeld

15. oktober 2009

mariamiss6

Tanja.. skriver:

Jo sådan en ville dække mit behov Skal bruge den den 29 nov så ville hente den den 28 nov ,, passer det ???

Det er glimrende... så du har selv styr på at en almindleig rund kage (springform) er passende i str.

Anmeld

15. oktober 2009

Mca<3

mariamiss6 skriver:

Det er helt i orden, har heller ikke prøvet lagkagebundene endnu hehe, tænker at de e lidt mere skrøbelige, og bevægelige. Så det passe mig fint, at jeg ikke først skal prøve dem til en bestillingskage.

Jeg "venner" dig lige, så je kan huske det er dig der skal have kage ikke hehe....

Jo   Line-mus ,, Tak mindre detalje   Den skal ikke være så stor ,,Måske 10 stykker ??  Det jo mest en gave til fødselsdags barnet , vi andre skal bare smage ,,

Anmeld

15. oktober 2009

Mca<3

mariamiss6 skriver:

Det er glimrende... så du har selv styr på at en almindleig rund kage (springform) er passende i str.

Jo det er fint

Anmeld

15. oktober 2009

mariamiss6

Tanja.. skriver:

Jo   Line-mus ,, Tak mindre detalje   Den skal ikke være så stor ,,Måske 10 stykker ??  Det jo mest en gave til fødselsdags barnet , vi andre skal bare smage ,,

Så er det lige før en springform er meget stor, hvis dte kun er til 10 mennesker. Der er meget mere end 10 stykker i sådan en kage, når der fyld i.... Men jeg kan jo dårligt lave den mindre.... Eller det kan jeg jo godt, men så skal jeg jo skære den mindre, og smide resterne ud, det er da dumt.... Så du får den bare som str. springform, det er der jo til i en pakke AMO.....

Anmeld

15. oktober 2009

linemus

nåååh ja.... men linemus, hvordan regnerjeg ud hvor stor kagen skal være, i forhold til "kuverter"

Åh, der findes sådan en kagestørrelsesberegner et sted (kan ikke lige finde den), men det er jo rart nok at vide, om det er en kage til 10 pers. eller 50 pers.

De gode kagebagere tager vist 25,- kr pr. person (tror jeg nok), men du skal i hvert fald regne omkostninger ud, for den er vist dyrere end man lige regner med.

Fandt linket: http://www.min-mave.dk/grupper/kager/thread-1739051.htm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.