God kage bager i nordsjælland,,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2009

Mca<3

Znuzke skriver:

Uha - så skal man bare lige ha' det over på en kage....

Men jeg blev inspireret til at kigge lidt efter noget til Lukas som fylder 5 om 1 1/2 md......han skal da ha' denne her - jeg skal bare lige finde ud af hvordan jeg kringler Yoda....

Ha ha altsååå   Det bliver sgu noget af en opgave  Glæder mig til resultatet ...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2009

Mca<3

Ingen der vil lave bestillings arb på Ben 10 ??  Det behøver bare at være Ben 10 logoet der er på

Anmeld

15. oktober 2009

mariamiss6

Tanja.. skriver:

Ingen der vil lave bestillings arb på Ben 10 ??  Det behøver bare at være Ben 10 logoet der er på

Jeg vil gerne hvis du sætter et billede ind af hvad du havde forestillet dig i hvert fald, så kan vi se om jeg tør love noget bagefter. bor ved frederikssund

Anmeld

15. oktober 2009

mariamiss6

Susan1978 skriver:

Susan er det det billede du forestiller dig?, og så i MMF oven på en kage?
Altså HELE det der er på billedet?

Det er bare fordi jeg tror godt jeg kan lave det, det grønne i baggrunden ville så blive i to lag MMF, hvor jeg overtrækker kagen fuldt, i baggrundsfarven, og dereter en anden lysere grøn til "lyset". Ben10 kan jeg jo sagtens få skåret mig frem til,.... men jeg er lidt nervøs for om jeg kunne lave ham drengen der.

Anmeld

15. oktober 2009

Mca<3

mariamiss6 skriver:

Jeg vil gerne hvis du sætter et billede ind af hvad du havde forestillet dig i hvert fald, så kan vi se om jeg tør love noget bagefter. bor ved frederikssund

IHH      MØS MØS

Anmeld

15. oktober 2009

Mca<3

mariamiss6 skriver:

Det logo ville være fint fint kan du det ???   Jeg skal self lige have den korekte dato den skal være færdig på ,, Øjs han ville blive så glad altsåå

Anmeld

15. oktober 2009

mariamiss6

IHH     MØS MØS

Hvis der bare skal stå Ben10 På en kage, sådan der, som du lige har lagt dte ind... så tør jeg sgu godt bage for dig.....

Du skal selv finde ud af hvad du vil have i kagen....

Jeg vil heslt arbejde med en almindelig chokoladekagemix, men hvis du har en opskrift på en anden kage du kunne tænke dig, så vil jeg lige kigge på den.

Af fyld har jeg i min seneste kage brugt skildpaddecreme og hindbærmousse, det smagte vildt godt. Men hvis den skal være merebørnevenlig, så tror jeg jeg ville bruge tobleronecreme, og måske jordbærmousse, i stedet for.

Men kig rundt i opsrifterne herinde (eller hvis du selv ha rnogen) og skriv det hele til mig, så skal jeg lade dig vide om det kan lade sig gøre...

du må lige give en idé om helt hvad du havde tænkt dig, og kom gerne selv med et bud på hvad sådan en kage skal koste.

Jeg er på barsel, så hvis du har brug for at få den leveret, kan vi måske finde ud af det også

Anmeld

15. oktober 2009

mariamiss6

Tanja.. skriver:

Det logo ville være fint fint kan du det ???   Jeg skal self lige have den korekte dato den skal være færdig på ,, Øjs han ville blive så glad altsåå

Jeg kunne forresten gså bare bruge almindelige lagkagebunde hvis du vil have det i stedet for en "rigtig" kage...

Anmeld

15. oktober 2009

Mca<3

mariamiss6 skriver:

Hvis der bare skal stå Ben10 På en kage, sådan der, som du lige har lagt dte ind... så tør jeg sgu godt bage for dig.....

Du skal selv finde ud af hvad du vil have i kagen....

Jeg vil heslt arbejde med en almindelig chokoladekagemix, men hvis du har en opskrift på en anden kage du kunne tænke dig, så vil jeg lige kigge på den.

Af fyld har jeg i min seneste kage brugt skildpaddecreme og hindbærmousse, det smagte vildt godt. Men hvis den skal være merebørnevenlig, så tror jeg jeg ville bruge tobleronecreme, og måske jordbærmousse, i stedet for.

Men kig rundt i opsrifterne herinde (eller hvis du selv ha rnogen) og skriv det hele til mig, så skal jeg lade dig vide om det kan lade sig gøre...

du må lige give en idé om helt hvad du havde tænkt dig, og kom gerne selv med et bud på hvad sådan en kage skal koste.

Jeg er på barsel, så hvis du har brug for at få den leveret, kan vi måske finde ud af det også

Ih jamen toblerone creme og jordbær mousse vil da være et hit ...   Jeg er altså ikke så besværlig ...  Jeg er også på barsel så kan sagtens hente den dagen før fødselsdagen   Uhh har jeg ikke forstand på hva skal koste .. Har du en ide ??  Eller nogen andre der har en ide ??

Anmeld

15. oktober 2009

Mca<3

mariamiss6 skriver:

Jeg kunne forresten gså bare bruge almindelige lagkagebunde hvis du vil have det i stedet for en "rigtig" kage...

Det skal helst være en rigtig kage  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.