Øv øv:/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2018

Camillos

Anonym skriver:

Har lige testet igen.... 

burde den ikke være mere positiv når jeg er 4+3 ca? 

Nu må testmonsteret stoppe. Den er meget fin posetiv og udvikler sig da så flot. Ro på drop testene og nyd graviditeten. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2018

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Nu må testmonsteret stoppe. Den er meget fin posetiv og udvikler sig da så flot. Ro på drop testene og nyd graviditeten. 

Det er bare så svært når man går og har en del rødligt udflåd.//

Anmeld Citér

28. april 2018

Anonym

Har lige testet igen.... 

burde den ikke være mere positiv når jeg er 4+3 ca? 

Nej den burde ikke være mere positiv. Stop med at teste. En graviditetstest måler ikke hvor meget gravid du er. Den måler kun om du er. En streg er en streg og du er gravid. 

Jeg testede først positiv 5+3 og den var langt fra ligeså tydelig som din. Og jeg har altså fået en skøn dreng ud af det alligevel. Og mange bløder i starten. Blødte selv både i 6. Og 8. Uge  helt friskt blod

Så igen. Stop teste. Det stresser dig mere end det gavner

Anmeld Citér

28. april 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Nej den burde ikke være mere positiv. Stop med at teste. En graviditetstest måler ikke hvor meget gravid du er. Den måler kun om du er. En streg er en streg og du er gravid. 

Jeg testede først positiv 5+3 og den var langt fra ligeså tydelig som din. Og jeg har altså fået en skøn dreng ud af det alligevel. Og mange bløder i starten. Blødte selv både i 6. Og 8. Uge  helt friskt blod

Så igen. Stop teste. Det stresser dig mere end det gavner

Tak for dit svar.

ja, jeg vil prøve at stoppe med at teste... men jeg er så nervøs fordi jeg har haft rigtig meget rødligt udflåd siden i tirsdagds... 

Anmeld Citér

28. april 2018

Anonym

Anonym skriver:

Tak for dit svar.

ja, jeg vil prøve at stoppe med at teste... men jeg er så nervøs fordi jeg har haft rigtig meget rødligt udflåd siden i tirsdagds... 

Det er som sagt slet ikke unormalt. Ens slimhinder er utrolig sarte her i starten og der skal ikk meget til før man får rødlig udflåd. 

Som jeg skrev før. Jeg blødte selv helt friskt blod i 6. Og 8. Uge over flere dage. Min søn fejler intet. 

Og igen. Graviditetstesten viser ikke om du er ved at aborterer (hvilket jeg ikke tror du er). Selv hvis uheldet skulle ske så vil du alligevel teste positivt på en test et godt stykke tid efter. Så lad være og stres dig selv og nyd graviditeten  

Anmeld Citér

28. april 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det er som sagt slet ikke unormalt. Ens slimhinder er utrolig sarte her i starten og der skal ikk meget til før man får rødlig udflåd. 

Som jeg skrev før. Jeg blødte selv helt friskt blod i 6. Og 8. Uge over flere dage. Min søn fejler intet. 

Og igen. Graviditetstesten viser ikke om du er ved at aborterer (hvilket jeg ikke tror du er). Selv hvis uheldet skulle ske så vil du alligevel teste positivt på en test et godt stykke tid efter. Så lad være og stres dig selv og nyd graviditeten  

Jeg vil prøve at se om jeg ikke kan slappe lidt af... tak

Anmeld Citér

29. april 2018

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres beskeder. Blodprøver i dag viste at HCG var steget fra 51 til 70 siden i onsdags, så ingen graviditet i denne omgang.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.