Øv øv:/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja og de var faktisk slemme. Var på et tidspunkt til lægevagten hvor de undersøgte mig ud og ind fordi det gjorde så ondt og blødningen tiltog lidt og smerterne var virkelig uudholdelige

Jeg har sidenhen fået tilbudt flere scanninger end normalt og har 3 endnu trods jeg er over halvvejs. Jeg har ikke blødning mere men mens smerterne har jeg stadig ugentligt dog slet ikke slemme men milde. Og selvom jeg godt ved det jo bare er ligaments smerter så tjekker jeg lige på toilettet hvergang. Så det fylder stadig men alle scanninger viser sundt og raskbarn og ja jeg har mærket daglig liv siden jeg var i uge 19-20 så liv er der også. 

Flere fagfolk har sagt til mig at jeg havde alle symptomer på en bio. Flere sagde at det jo var en reelmulighed, men den kom bare aldrig. 

Håber og krydser fingre for dig at du får samme positive resultat selvom jeg ved at det nærmest er umuligt at have håb. 

Tak fordi du deler din erfaring med mig. Jeg skal til scanning i dag, men jeg er kun 4+, så tænker ikke at de ville kunne se en dyt../

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2018

Anonym

De kan nok se en blommesæk og om den er intakt 

Anmeld Citér

25. april 2018

Anonym

Anonym skriver:

Tak fordi du deler din erfaring med mig. Jeg skal til scanning i dag, men jeg er kun 4+, så tænker ikke at de ville kunne se en dyt../

Du skal nok ik regne med at kunne se noget rigtigt. Forstår ik de sender til scanning så tidligt. Hvis ik de kan se noget så går du stadig i uvished og tror alt er tabt selvom der måske stadig er håb.

Anmeld Citér

25. april 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Du skal nok ik regne med at kunne se noget rigtigt. Forstår ik de sender til scanning så tidligt. Hvis ik de kan se noget så går du stadig i uvished og tror alt er tabt selvom der måske stadig er håb.

De kunne intet se... udover en tykkere slimhinde.. fik taget blodprøver og skal igen på mandag

Anmeld Citér

25. april 2018

Anonym trådstarter

Fik i dag taget blodprøver og skal igen pp mandag. 

Men mine test udvikler sig desværre ikke. Så nu venter jeg bare på mens skal komme... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

25. april 2018

Anonym

Anonym skriver:

De kunne intet se... udover en tykkere slimhinde.. fik taget blodprøver og skal igen på mandag

Og det kan være HELT normalt på det tidspunkt. Selv i uge 5+ kunne de næsten ikke se noget ved mig udover blommesækken som man ser før et muligt foster. 

Men tyk slimhinde er altid godt ift graviditet. Så mon ikke om et par uger så er der sket en hel del mere derinde 

Anmeld Citér

25. april 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Og det kan være HELT normalt på det tidspunkt. Selv i uge 5+ kunne de næsten ikke se noget ved mig udover blommesækken som man ser før et muligt foster. 

Men tyk slimhinde er altid godt ift graviditet. Så mon ikke om et par uger så er der sket en hel del mere derinde 

Tak for en opmuntrende besked.. men de sagde på sygehuset, at når mine tests ikke udviklede sig, så var graviditeten nok på vej i sig selv igen... 

Anmeld Citér

25. april 2018

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

Tak for en opmuntrende besked.. men de sagde på sygehuset, at når mine tests ikke udviklede sig, så var graviditeten nok på vej i sig selv igen... 

Det lyder underligt? Graviditetsteste er jo ikke til at måle HCG med? Blodprøven vil derimod vise, om det er fordoblet eller ej. 

Jeg har selv prøvet at bløde, og har også været det hele igennem. Både med scanning og blodprøve. Jeg fik at vide, at det kunne gå begge veje, men når jeg ikke blødte ligesom en menses, så var min læge faktisk ikke bekymret. 

Bløder du meget? Og jeg håber, at den bette bliver derinde 

Anmeld Citér

25. april 2018

Anonym trådstarter

Lillefis90 skriver:

Det lyder underligt? Graviditetsteste er jo ikke til at måle HCG med? Blodprøven vil derimod vise, om det er fordoblet eller ej. 

Jeg har selv prøvet at bløde, og har også været det hele igennem. Både med scanning og blodprøve. Jeg fik at vide, at det kunne gå begge veje, men når jeg ikke blødte ligesom en menses, så var min læge faktisk ikke bekymret. 

Bløder du meget? Og jeg håber, at den bette bliver derinde 

Tak for dit svar..

jeg bløder ikke meget... bare lidt pletblødning... 

jeg må væbne mig med tålmodighed indtil på mandag.... 

Anmeld Citér

25. april 2018

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

Tak for dit svar..

jeg bløder ikke meget... bare lidt pletblødning... 

jeg må væbne mig med tålmodighed indtil på mandag.... 

Jeg krydser alt hvad jeg kan 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.