Øv øv:/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.556 visninger
36 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. april 2018

Anonym trådstarter

Hej piger. 

Jeg testede positiv i søndags.. jeg har haft ømme bryster, træthed, øget tissetræng osv. 

I dag begyndte jeg så at plet bløde lidt.... var ved lægen og hun kunne hverken se gammelt eller frisk blod... mine symptomer er pist væk.. er blevet henvist til en tidlig scanning, men jeg er godt klar over at det ender med en bio...:/ min test  havde heller ikke udviklet sig fra igår... 

hvornår blev i gravide igen??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hej piger. 

Jeg testede positiv i søndags.. jeg har haft ømme bryster, træthed, øget tissetræng osv. 

I dag begyndte jeg så at plet bløde lidt.... var ved lægen og hun kunne hverken se gammelt eller frisk blod... mine symptomer er pist væk.. er blevet henvist til en tidlig scanning, men jeg er godt klar over at det ender med en bio...:/ min test  havde heller ikke udviklet sig fra igår... 

Du kan sagtens bløde lidt uden det betyder abort... Tab ikke modet før det er bevist eller blødningen bliver kraftig. 

Anmeld Citér

24. april 2018

Anonym trådstarter

Tak for din opmuntrende besked .

men når alle symptomer er forsvundet og min test ikke har udviklet sig fra igår, så er løbet nok kørt...

Anmeld Citér

24. april 2018

Anonym

Anonym skriver:

Tak for din opmuntrende besked .

men når alle symptomer er forsvundet og min test ikke har udviklet sig fra igår, så er løbet nok kørt...

Jeg oplevede det samme. 

Blødte i over 4 uger. Ikke meget bare pketblødning og mine symptomer forsvandt også. 

Jeg betalte for 2 tidlige scanninger og begge gange var der liv. 

Fik også afvide at symptomerne kan komme og få og selv ved en bio kan man have graviditetssymptomer i op til 14 dage efter. Så det er ikke et sikkert tegn. Man ville også kunne teste positiv i tiden efter. 

Jeg er nu i uge 23 og mærker liv dagligt. Så alt håb er ikke ude. 

Self kan ingen garantere dig at det ikke ender i bio men jeg kan blot sige at det du beskriver lyder præcis som mig og min baby er stadig i maven 

Anmeld Citér

24. april 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg oplevede det samme. 

Blødte i over 4 uger. Ikke meget bare pketblødning og mine symptomer forsvandt også. 

Jeg betalte for 2 tidlige scanninger og begge gange var der liv. 

Fik også afvide at symptomerne kan komme og få og selv ved en bio kan man have graviditetssymptomer i op til 14 dage efter. Så det er ikke et sikkert tegn. Man ville også kunne teste positiv i tiden efter. 

Jeg er nu i uge 23 og mærker liv dagligt. Så alt håb er ikke ude. 

Self kan ingen garantere dig at det ikke ender i bio men jeg kan blot sige at det du beskriver lyder præcis som mig og min baby er stadig i maven 

Jeg håber at du har ret... jeg holder modet oppe lidt endnu.

havde du også mens smerter ?

Anmeld Citér

24. april 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hej piger. 

Ingen symptomer betyder ik lig med tabt graviditet. Jeg har ingen symptomer haft overhovedet og er 29+4 idag 

Anmeld Citér

24. april 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ingen symptomer betyder ik lig med tabt graviditet. Jeg har ingen symptomer haft overhovedet og er 29+4 idag 

Tak for dit svar.

men jeg havde alle symptomerne i mandags, og i dag er de alle sammen væk...:/ 

Anmeld Citér

24. april 2018

Anonym

Anonym skriver:

Tak for dit svar.

men jeg havde alle symptomerne i mandags, og i dag er de alle sammen væk...:/ 

Det behøver jo ik betyde noget? Mange i min terminsgruppe havde on/off symptomer og har det stadig

Anmeld Citér

24. april 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hej piger. 

Jeg håber det hele er som det skal være.. 

Anmeld Citér

24. april 2018

Anonym

Anonym skriver:

Jeg håber at du har ret... jeg holder modet oppe lidt endnu.

havde du også mens smerter ?

Ja og de var faktisk slemme. Var på et tidspunkt til lægevagten hvor de undersøgte mig ud og ind fordi det gjorde så ondt og blødningen tiltog lidt og smerterne var virkelig uudholdelige

Jeg har sidenhen fået tilbudt flere scanninger end normalt og har 3 endnu trods jeg er over halvvejs. Jeg har ikke blødning mere men mens smerterne har jeg stadig ugentligt dog slet ikke slemme men milde. Og selvom jeg godt ved det jo bare er ligaments smerter så tjekker jeg lige på toilettet hvergang. Så det fylder stadig men alle scanninger viser sundt og raskbarn og ja jeg har mærket daglig liv siden jeg var i uge 19-20 så liv er der også. 

Flere fagfolk har sagt til mig at jeg havde alle symptomer på en bio. Flere sagde at det jo var en reelmulighed, men den kom bare aldrig. 

Håber og krydser fingre for dig at du får samme positive resultat selvom jeg ved at det nærmest er umuligt at have håb. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.