Valg af briller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2018

Ena

Jeg elsker det seje professor udtryk, som brillen på billede to giver. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2018

MegaMegetMor

Jeg kan bedst lide de første, køn dreng! Jeg ved godt man ikke må kommentere på folks anonymitet. Men jeg synes alligevel her der er anledning til lige at opfordre til lidt omtanke - du er anonym og vil ikke vise frem hvem du er til et stort offentligt forum. Men du vil gerne poste billeder af din søn til mange tusinde fremmede? Det er jo fair nok man vil ligge billeder op af sine børn, men jeg synes det virker lidt bagvendt at man så på samme tid ikke vil "ligge sig selv op" og stå ved sig selv.. Bare lidt tanke til refleksion 

Anmeld Citér

20. april 2018

Nybruger2021

Helt klart det første billede, hvor er han dog en køn dreng

Nr 3 billede synes jeg ser for “bedstefars” agtige ud, med den form de har

Anmeld Citér

20. april 2018

Soonmom

Lidt svært når de ikke er taget lige på.

men 1 eller 2, bedst 1, da jeg ikke er helt tosset på farven. 

nr 3 er virkelig grimme synes jeg 

Anmeld Citér

20. april 2018

Lje

MegaMegetMor skriver:

Jeg kan bedst lide de første, køn dreng! Jeg ved godt man ikke må kommentere på folks anonymitet. Men jeg synes alligevel her der er anledning til lige at opfordre til lidt omtanke - du er anonym og vil ikke vise frem hvem du er til et stort offentligt forum. Men du vil gerne poste billeder af din søn til mange tusinde fremmede? Det er jo fair nok man vil ligge billeder op af sine børn, men jeg synes det virker lidt bagvendt at man så på samme tid ikke vil "ligge sig selv op" og stå ved sig selv.. Bare lidt tanke til refleksion 

Sønnen et da det mindste problem. Det er hendes eget barn, som hun må stå til ansvar for senere.

Men hun lægger et billede op af en ansat i en butik. Endda et let genkendeligt billede med fuld ansigt. Det er simpelthen så dårlig stil (og ulovligt). 

Vh.

Anmeld Citér

20. april 2018

Loa

Lje skriver:

Sønnen et da det mindste problem. Det er hendes eget barn, som hun må stå til ansvar for senere.

Men hun lægger et billede op af en ansat i en butik. Endda et let genkendeligt billede med fuld ansigt. Det er simpelthen så dårlig stil (og ulovligt). 

Vh.

Dårlig stil??? Ej mon dog ikke det bare er en tanke torsk? Jeg havde ikke engang set kvinden på billedet før der var en der kommenterede det....

Anmeld Citér

20. april 2018

Lje

Loa skriver:

Dårlig stil??? Ej mon dog ikke det bare er en tanke torsk? Jeg havde ikke engang set kvinden på billedet før der var en der kommenterede det....

Det er da mega dårlig stil. Hvad synes du passer bedre? Ulovlighed? Når vi deler indhold (måske endda specielt billeder) digitalt, så skal man altså lige tænke sig om. 

Vh.

Anmeld Citér

20. april 2018

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Hvad skulle det konkret kunne medføre, at hun lægger billeder op af sin søn? Netop, fordi hun er anonym, kan ingen sammenkoble hendes navn med sønnen og på den måde - i alleryderste konsekvens - regne ud, at det er Susanne fra Svendborgs barn - hvilket jeg i sig selv opfatter som usandsynligt, med mindre hendes brugernavn er meget “afslørende”. På den måde beskytter hendes anonymitet også sønnen. 

Anmeld Citér

21. april 2018

Bentemor

Da min datter var den alder og skulle have nye briller valgte hun altid selv, lånte forskellige stel med hjem hun synes om, og så fik hun lov vælge udfra det.. Hun var ikke særlig gammel før hun var bevist om, at hun hvertfald ikke gad smalle briller, da hun kigger over kanten på dem. Hun blev hurtigt bevist om hvilken der sad god eller ej.. Indimellem har hun da haft briller jeg ikke syntes var super kønne, men har accepteret hvis bare hun var glad og de sad godt.

Hvis det var mig ville jeg vælge ud fra hvad drengen synes sidder bedst og hvad han ønsker. Ikke hvad en afstemning her bestemte..  

Anmeld Citér

21. april 2018

Loa

Lje skriver:

Det er da mega dårlig stil. Hvad synes du passer bedre? Ulovlighed? Når vi deler indhold (måske endda specielt billeder) digitalt, så skal man altså lige tænke sig om. 

Vh.

Dårlig stil er i min verden noget man gør fuldt bevidst og det tvivler jeg på det er. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.