Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min søn skal have nye briller, da hans styrke har ændret sig. Hvilke er bedst til ham.
Han bliver 5 år.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg synes de to første stel, er for store til hans ansigt og synes ikke at tredje stel er så spændende, men de er dog ok til ham.
Lige et sidespring - huskede du at spørge damen paa første billede om lov, inden du lagde billedet op paa nettet?
Jeg er derudover enig med ovenstaaende
Par nr 3 synes jeg klæder ham super fint
Et og to er for store
nr tre er ikke specielt spændende. Måske kan du finde en mindre brille i en sej farve - blå, grøn evt.
Hornbriller er bedst til nogle der er 50+
Jeg synes han ser så fin ud med nr 1 og 2, men synes 1 er de flotteste ☺️ Jeg synes børn med lidt store briller ser mere stilet ud end børn med små briller ☺️
Synes alle 3 ser lidt forkerte ud til ham.. De to første er for store ned af kinden og de sidste forsvinder i hans ansigt
Jeg synes nr. 2 er søde til ham... Og sikke en køn dreng du har.
Helt klart nummer 2
Min søn skal have nye briller, da hans styrke har ændret sig. Hvilke er bedst til ham. Han bliver 5 år.
Brille 1 Syntes de er rigtig fine til ham. Han ser meget stilet ud. Ellers nummer 3, men ville vælge stellet i blå eller grøn, ved brille nummer 3. Og hvor ser din dreng bare sød ud!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128