Humlen* skriver:
Det har vi. Mange snakke. Både gode og trælse
Det har været hårdt at snakke om; rigtig rigtig mange følelser !!!! Især fra min side....hold nu op mit humør er påvirket af graviditeten. Jeg blir helt ekstremt nemt ked af det og tudbrøler
Han tager det nu meget pænt.
Han har sagt, at han ikke var i tvivl om, at han gerne vil have barnet. Men han ville gerne høre mig sige “vi er klar !” Og det har jeg så ikke lige fået sagt...derfor har snakkene været mange og nogle gange hårde. I går aftes (omkring 22/23-tiden ZzzZZzzz
) kom han og sagde netop det, at han simpelthen bare trængte til at høre mig sige, at vi var klar. Det var det eneste der gjorde, at han vaklede. Jeg har haft svært ved at sige “vi er klar” fordi jeg jo ikke selv føler mig helt klar. Men, jeg har taget et stort skridt i dag og fået tid til snak med min læge på onsdag. Så vil jeg have de dæmoner og traumer under fuld kontrol ! Og så er jeg virkelig klar til den her baby !!!!!!
Vi skal have en baby med termin omkring juleaften 

(Vil I iøvrigt høre HVOR negativ følsom jeg er.....
Det er frygteligt og pinligt, I KNOW !!!! Og jeg har IKKE nævnt det for den vortende far - jeg ved jo det er LATTERLIGT. Men ikke desto mindre synes jeg pt. det er træls og øv, at have termin samme dag, som hans x fødte deres barn 

Det er rigtig godt, at du har en tid hos lægen på onsdag. Jeg synes, det er så flot, at du selv erkender, at du er klar over, at din psyke måske ikke er helt klar til et barn. Håber virkelig du kan få hjælp til at blive stabil.
Og så er der da ikke noget at sige til, at du er i dine følelsers vold. Engang imellem skal man altså have lov til at være latterlig og pinlig.
Og det vil da være rigtig upraktisk, hvis børnene har fødselsdag samme dag. Så jeg håber da, at du ikke føder lige på terminsdagen.
Ikke helt det sammen - men min lillesøster har to børn, der har fødselsdag to dage efter hinanden. Hun var bange for at føde på storesøsters fødselsdag, for hun ville gerne have, at de fik hver deres dag.