På forhånd undskyld det er så langt.... Jeg har vist "bare" brugt forat komme ud med det, fordi det er meget at rumme.. Måske I har nogle råd eller/og overvejelser jeg kan få med på vejen...
Jeg smed p-pillerne for 5 måneder siden og har brugt app'en Natural Cycles for at følge med i min cyklus. Vild god app iøvrigt ! Hvis man da så bare husker at bruge kondom, på de "røde dage"... Altså, ja.. Det var én (én eneste gang
) vi ikke brugte kondom på de røde dage og minsandten om ikke det er den ene eneste gang der så gør mig gravid... Hold nu op, vi må eddermame sprudle af fertilitet !!! (trods han er 36 og jeg 30
)
Jeg har haft det ret hårdt de sidste mange år, sidste sommer sluttede mine pinsler.. Stress og depression har givet eftersymptomer, men det går absolut bedre og bedre. Mine tudeture og nedture er der længere og længere imellem, min dødelige træthed er også ved at være passé. Jeg har stadig problemer med koncentrationen og det at overskue flere ting af gangen, men det blir bedre ! Jeg ved ikke, om jeg nogensinde blir "mit gamle jeg" igen. Men det går også nok. Jeg føler jeg er kommet på den anden side og det er det vigtigste !!
Jeg fandt sammen med en sød og dejlig mand for snart 3 år siden, tilsammen har vi 3 børn og vi har hele tiden været enige om, at vi også skulle have fælles børn. Han har været klar siden første dag som kærester, jeg har været MEGET tilbageholden. Fordi jeg ikke havde det optimalt, fordi jeg havde fået første barn med én alt for tidligt, og andet barn var en fejl, med en fysisk og psykisk voldelig mand. Jeg havde brug for ro, jeg havde brug for kæreste-tid sammen med den her helt igennem vidunderlige mand, jeg havde brug for at være 100% sikker....
Og nu står jeg her, med en positiv test.
> Min søde mand er igang med en sag i statsforvaltningen med sin x - det tager hårdt på ham. Han troede det hele kørte så fint og pludselig, ud af det blå, opretter hun en sag
Det er træls, og det har taget en masse energi fra ham. Vi håber det hele løser sig !!
> Jeg har lige fået nyt arbejde - og er kun lige ved at have healet alle mine psykiske ar....
> Lægen siger, at der er risiko ved både medicinsk og kirugisk abort som gør, at det enten er rigtig svært eller ikke muligt at få børn på et senere tidspunkt.
Mit eneste argument for IKKE at få en abort var, hvis der er risiko forbundet som gør, at vi ikke senere kan få børn.
Ellers var jeg ikke i tvivl om, at det selvfølgelig skulle ende i en abort!
WHAT TO DO !!!!????
Jeg er fortvivlet, forvirret, sur på og skuffet over mig selv, bange for min families reaktion, bange for, at det hele bryder sammen, hvis vi får en baby til jul, bange for aldrig at kunne få børn med drømmemanden.........