Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
migxher skriver: Er du steriliseret med klips eller brænding? jeg kender en som blev gravid trods klips. Det var så efter en del år og den ene klips var faldet af.
Er du steriliseret med klips eller brænding? jeg kender en som blev gravid trods klips. Det var så efter en del år og den ene klips var faldet af.
Det er med klips.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Camillos skriver: Forsøg med en ny... Og ring så til lægen... Årh hvor er det dog bare trist
Forsøg med en ny... Og ring så til lægen... Årh hvor er det dog bare trist
Har tager en mere nu. Den er også positiv
Anonym skriver: Har tager en mere nu. Den er også positiv
Ring til vagtlægen .. Det kan være en graviditet uden for livmoderen .. Afsted med dig hvor er det frygteligt at du alligevel bliver gravid selvom du har taget dine forholds regler
Må desværre sige nej, du ser ikke syner
Jeg kan forestille mig dette er svært, men husk at trække vejret og at det er okay at blive frustreret
Tænker et smut til lægen er en god idé
Anonym skriver: Hvor ender sådan en clips henne? Altså hvis den er røget af må den da være et sted i kroppen
Hvor ender sådan en clips henne? Altså hvis den er røget af må den da være et sted i kroppen
Jeg fik at vide at min lå ved siden af.
Camillos skriver: Ring til vagtlægen .. Det kan være en graviditet uden for livmoderen .. Afsted med dig hvor er det frygteligt at du alligevel bliver gravid selvom du har taget dine forholds regler
Ej, rolig... Vagtlægen er til akutte ting. Hun har jo ikke ondt og egen læge åbner igen i morgen tidlig.
Tine B skriver: Ej, rolig... Vagtlægen er til akutte ting. Hun har jo ikke ondt og egen læge åbner igen i morgen tidlig.
Beklager... Men det kan lynhurtigt ændrer sig hilsen en der har prøvet det
Vil de allerede her knapt 4+4 kunne se om der sidder noget udenfor livmoderen? Hvor langt var du?
Anonym skriver: Vil de allerede her knapt 4+4 kunne se om der sidder noget udenfor livmoderen? Hvor langt var du?
Puha ved faktisk ikke hvor langt jeg var... De kunne se der sad noget der ikke skulle være der.... Men ellers ring til din læge imorgen ihvertfald.... Og pas på dig selv
Camillos skriver: Beklager... Men det kan lynhurtigt ændrer sig hilsen en der har prøvet det
Det betvivler jeg skam på ingen måde. Men så er der vel ingen grund til at ringe til vagtlægen før der kommer smerter når/hvis de kommer..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128