Hvordan kan det lige ske????????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2018

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Jeg har hørt om det før.... Hmmmm ... Er stregen kommet indenfor tid? 

Den kom inden for 2 min 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2018

Camillos

Anonym skriver:

Den kom inden for 2 min 

Forsøg med en ny... Og ring så til lægen... Årh hvor er det dog bare trist 

Anmeld Citér

17. april 2018

migxher

Er du steriliseret med klips eller brænding? jeg kender en som blev gravid trods klips. Det var så efter en del år og den ene klips var faldet af. 

Anmeld Citér

17. april 2018

Iby1210

Anonym skriver:

Måske du lige skulle læse igen. Ts er ikke just glad.. 

Ja ok så undskyld jeg lige har skuffet nogen ved at sætte en smiley det er jo de fleste som reagerer positivt når de ser 2 streger. Det var bare en refleks.

Anmeld Citér

17. april 2018

Anonym

Iby1210 skriver:

Ja ok så undskyld jeg lige har skuffet nogen ved at sætte en smiley det er jo de fleste som reagerer positivt når de ser 2 streger. Det var bare en refleks.

Tror skam ikke du har skuffet nogen? 

Arh.  Alene trådens overskrift indikerer det ikke lige frem er positivt.  Selvom det er positivt de fleste gange kan man jo godt lige ulejlige sig med læse indlæggene man svarer på. 

Du mener det er harmløst at sende stor smilende smileyer afsted i en ulykkelig situation, jeg mener det er dybt upassende. 

Anmeld Citér

17. april 2018

Iby1210

Anonym skriver:

Tror skam ikke du har skuffet nogen? 

Arh.  Alene trådens overskrift indikerer det ikke lige frem er positivt.  Selvom det er positivt de fleste gange kan man jo godt lige ulejlige sig med læse indlæggene man svarer på. 

Du mener det er harmløst at sende stor smilende smileyer afsted i en ulykkelig situation, jeg mener det er dybt upassende. 

Jeg sagde det bare var en refleks. Alle kan begå fejl. Mit hensigt var ikke at grine over en ulykkelig situation. Basta. Vil ikke diskutere mere. Er syg og har ikke krafterne til det. Derudover sagde jeg undskyld. Så det må være nok.

Anmeld Citér

17. april 2018

Anonym trådstarter

Iby1210 skriver:

Dine smileys har altså ikke stødt mig på nogle måder 

Anmeld Citér

17. april 2018

Mom

Profilbillede for Mom

Jeg ser desværre også en streg.

Og jeg stod nøjagtigt i din situation for nogle år siden, da jeg oplevede at blive gravid selvom jeg var steriliseret med clips. Den ene var simpelthen faldet af.

Jeg endte med en tidlig SA (hvilket jeg ikke var ked af), og en ny sterilisation, denne gang med afbrænding. 

Anmeld Citér

17. april 2018

Iby1210

Anonym skriver:

Dine smileys har altså ikke stødt mig på nogle måder 

Det er jeg glad for at høre  

Anmeld Citér

17. april 2018

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Jeg ser desværre også en streg.

Og jeg stod nøjagtigt i din situation for nogle år siden, da jeg oplevede at blive gravid selvom jeg var steriliseret med clips. Den ene var simpelthen faldet af.

Jeg endte med en tidlig SA (hvilket jeg ikke var ked af), og en ny sterilisation, denne gang med afbrænding. 

Hvor ender sådan en clips henne? Altså hvis den er røget af må den da være et sted i kroppen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.