Hvordan kan det lige ske????????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.214 visninger
33 svar
31 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. april 2018

Anonym trådstarter

Er steriliseret for lidt over et år siden. Har haft mens smerter de sidste par dage og skulle have haft min mens for 3 dage siden. Den plejer at være helt præcis. Tog en test fordi jeg havde en underlig fornemmelse . Ser jeg syner? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79

Syntes jeg ka ane en streg! 

Skynd dig til læge i morgen, så i ka få lagt en plan!! Vh Stine 

Anmeld Citér

16. april 2018

Iby1210

Anonym skriver:

Er steriliseret for lidt over et år siden. Har haft mens smerter de sidste par dage og skulle have haft min mens for 3 dage siden. Den plejer at være helt præcis. Tog en test fordi jeg havde en underlig fornemmelse . Ser jeg syner? 

Nej det gør du ikke  den er positiv 

Anmeld Citér

16. april 2018

Anonym

Iby1210 skriver:

Nej det gør du ikke  den er positiv 

Måske du lige skulle læse igen. Ts er ikke just glad.. 

Anmeld Citér

16. april 2018

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Syntes jeg ka ane en streg! 

Skynd dig til læge i morgen, så i ka få lagt en plan!! Vh Stine 

Shit. Jeg troede ikke det kunne ske 

Anmeld Citér

16. april 2018

Camellia

Jeg ser også en streg, desværre :-(

Anmeld Citér

16. april 2018

Anonym

Anonym skriver:

Sådan en tråd får mig til at skide grønne grise af skræk, der er jo ligesom en grund til at man er blevet steriliseret.

Den ser positiv ud?!

Anmeld Citér

16. april 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Sådan en tråd får mig til at skide grønne grise af skræk, der er jo ligesom en grund til at man er blevet steriliseret.

Den ser positiv ud?!

Præcis. Jeg er i chok for havde ikke troet at det kunne ske. Når man har valgt ikke at skulle have flere børn og man så bliver sat i sådan situation 

Anmeld Citér

17. april 2018

MrsB

Fåååååårk - føler med dig 

Jeg sidder i skrivende stund og ammer min 6 mdr gamle 'meget-ups' Baby, med sting i navlen og sår på maven efter en nyligt overstået sterilisation... Jeg ville gå i panik, i din situation... 

Men en anden ting er, at jeg læste om en der var steriliseret, og var blevet gravid, dog uden for livmoderen. Så afsted til lægen med dig, måske du er i samme uheldige situation. 

... Og kæmpe kram din vej. 

Anmeld Citér

17. april 2018

Camillos

Anonym skriver:

Jeg har hørt om det før.... Hmmmm ... Er stregen kommet indenfor tid? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.