Inspiration fra anden tråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Bryder forhandlingerne sammen, og startes strejke/lockout før den 22 april

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.298 visninger
30 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. april 2018

Anonym trådstarter

Bryder forhandlingerne sammen inden den 22 april ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2018

Anonym trådstarter

Ville være spænende og hører hvorfor man stemmer som man gør

Anmeld Citér

10. april 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79

Tænker det kommer til at afhænge af hvordan det går på fredag!

Vores TR regner med at ha vores nødberedsskaplan liggende klar på mandag, i tilfælde af at alt ik går efter planen. Så ja det ka nok gå begge veje, lige nu. Vh Stine 

Anmeld Citér

10. april 2018

Anonym

Det er der jo ingen derved, eftersom alle der deltager i forhandlingerne har udviddet tavshedspligt... så ingen kan svare på det... og det samme spørgsmål vender tilbage konstant...

Anmeld Citér

10. april 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det er der jo ingen derved, eftersom alle der deltager i forhandlingerne har udviddet tavshedspligt... så ingen kan svare på det... og det samme spørgsmål vender tilbage konstant...

Det er jeg udmærket klar over. 

Jeg spørg folk som har lyst til at svare og uddybe hvorfor de mener som de gør

Anmeld Citér

10. april 2018

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Tænker det kommer til at afhænge af hvordan det går på fredag!

Vores TR regner med at ha vores nødberedsskaplan liggende klar på mandag, i tilfælde af at alt ik går efter planen. Så ja det ka nok gå begge veje, lige nu. Vh Stine 

Præcis, men jeg føler/tænker at hvis hun bryder det sammen så starter det hele meget hurtigere end regnet med og det er ikke alle arbejdspladser som har en nødberedskab plan klar i nu, jeg går selv indfor strejke da jeg mener det gør det bedst for os ansatte, men jeg håber så at den går igang den varslet dato og ikke før 

Anmeld Citér

11. april 2018

Janey

Profilbillede for Janey

Det er meget svært at gætte på noget, da vi jo netop intet ved omkring forhandlingerne. Lige nu synes jeg, at der er gået lidt børnehave i det, vi ser i medierne, hvor parterne har travlt med at kritisere hinanden, så jeg kunne godt forestille mig, at forligskvinden sender parterne hjem på weekend for at tænke over tingene, og så beslutter hun mandag eller tirsdag, om hun vil give op eller udskyde koflikten yderligere 14 dage. 

Udskyder hun i yderligere 14 dage, er jeg dog ikke sikker på, at der kommer til at gå alle 14 dage, før hun giver op. Hvis det viser sig, at parterne stadig ikke kan snakke sammen efter næste forhandlingsrunde, så tror jeg, at hun giver op, og konflikten kommer.

Anmeld Citér

11. april 2018

Anonym trådstarter

Janey skriver:

Det er meget svært at gætte på noget, da vi jo netop intet ved omkring forhandlingerne. Lige nu synes jeg, at der er gået lidt børnehave i det, vi ser i medierne, hvor parterne har travlt med at kritisere hinanden, så jeg kunne godt forestille mig, at forligskvinden sender parterne hjem på weekend for at tænke over tingene, og så beslutter hun mandag eller tirsdag, om hun vil give op eller udskyde koflikten yderligere 14 dage. 

Udskyder hun i yderligere 14 dage, er jeg dog ikke sikker på, at der kommer til at gå alle 14 dage, før hun giver op. Hvis det viser sig, at parterne stadig ikke kan snakke sammen efter næste forhandlingsrunde, så tror jeg, at hun giver op, og konflikten kommer.

Hun kan vel sagtens give op men stadig lade ragnarok starte henholdvis 22 og 28 april

Anmeld Citér

11. april 2018

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Hun kan vel sagtens give op men stadig lade ragnarok starte henholdvis 22 og 28 april

Hvis hun giver op en af de nærmeste dage, begynder både strejke og lockout allerede fem dage senere. 

Anmeld Citér

11. april 2018

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Hvis hun giver op en af de nærmeste dage, begynder både strejke og lockout allerede fem dage senere. 

Men men hun kan også vælge ikke og give op men lad det starte henholdvis sen 22 og 28 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.