Jeg er ked af det efter NF skanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2018

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
tivolistang skriver:

Vi kan bare mærke på os selv, at vi har behov for at få taget denne her moderkagebiopsi. Vi ville slet ikke nyde graviditet ellers. Eller jeg ville ihvertfald ikke. Selvom abort risikoen er der, så er det noget vi er “nødt” til rent mentalt. Jeg har også taget fri i 2 dage, så jeg bare kan slappe 100% af. Jeg skal fanme ikke miste på det her. 

Jeg er dog rigtig glad på dine vegne. Det er dejligt og positivt, at det gik rigtig godt. Har i overvejet at få en 3D skanning ?

Nu skal du ikke misforstår mig. Jeg fortalte bare hvad vi gjorde og hvad vi ville. 

Der er intet 100% rigtig eller forkert ved nogen beslutning overhovedet. 

Det er hvad man har det bedst med. Og der er så mange beslutninger som der er mennesker. 

Og hvad mener du om vi har overvejet 3D scaning?

og tak men de sagde jo at blodprøve er ikke 100% sikkert i forhold til moderkage prøven. Så i min mave kan der gemmer sig et raskt barn og måske en mindre raskt barn jo. Men vi valgt bare kun blodprøven. Også må vi se til fødslen om hvordan barnet har det.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2018

tivolistang

Love Angel skriver:

Nu skal du ikke misforstår mig. Jeg fortalte bare hvad vi gjorde og hvad vi ville. 

Der er intet 100% rigtig eller forkert ved nogen beslutning overhovedet. 

Det er hvad man har det bedst med. Og der er så mange beslutninger som der er mennesker. 

Og hvad mener du om vi har overvejet 3D scaning?

og tak men de sagde jo at blodprøve er ikke 100% sikkert i forhold til moderkage prøven. Så i min mave kan der gemmer sig et raskt barn og måske en mindre raskt barn jo. Men vi valgt bare kun blodprøven. Også må vi se til fødslen om hvordan barnet har det.

Jeg misforstod dig skam heller ikke. Har ikke skrevet noget om hvilke beslutning der er rigtig eller forkert. 

Mente med 3D bare for at se om alt ser helt fint ud ved ansigt osv. Jeg læste bare at nogen ville gøre det efter et dårligt NF svar. Ved ikke særlig meget om det her, så kan godt være det var er dumt spørgsmål 

Anmeld Citér

5. april 2018

Mullemee

tivolistang skriver:

Må jeg spørger hvor du fik den foretaget og hvornår ? Receptionisten sagde at jeg ville være heldig hvis jeg fik svar inden weekenden. 

Jeg fik den taget på Rigshospitalet.

Anmeld Citér

5. april 2018

Anonym

Camillos skriver:

Okay.... Det var godt, kunne bare huske du skrev du ikke var længere henne end 11+3 eller sådan noget. Posetive tanker fra dig til baby .. for alt er normalt,, scanningen var jo så fin og viste ikke noget foruroligende .. 

Man kan jo lave NF, så snart man er 11+, så 11+3 ville jo heller ikke være for tidligt (især ikke, når det var blodprøven, der drillede)

Anmeld Citér

5. april 2018

tivolistang

Mullemee skriver:

Jeg fik den taget på Rigshospitalet.

Må jeg spørger dig om du blev helt lettet efter første svar? Fordi jeg ved at jeg ville blive rolig hvis første svar er rigtig godt. 

Men så kommer de resterende svar efter noget uger. På andre kromosom sygdomme. 

Det fortalte lægen mig ihvertfald. Så jeg ved ikke om man kan være letter efter første svar, eller om man går og er nervøs i 2 uger mere.

Anmeld Citér

5. april 2018

Mullemee

tivolistang skriver:

Må jeg spørger dig om du blev helt lettet efter første svar? Fordi jeg ved at jeg ville blive rolig hvis første svar er rigtig godt. 

Men så kommer de resterende svar efter noget uger. På andre kromosom sygdomme. 

Det fortalte lægen mig ihvertfald. Så jeg ved ikke om man kan være letter efter første svar, eller om man går og er nervøs i 2 uger mere.

Jeg var lettet. De andre sygdomme tænkte jeg ikke så meget på, heldigvis. Og hun er helt normal i dag. Lidt stædig, men der kan jeg vist ikke skyde skylden på et tal... 

Anmeld Citér

5. april 2018

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
tivolistang skriver:

Jeg misforstod dig skam heller ikke. Har ikke skrevet noget om hvilke beslutning der er rigtig eller forkert. 

Mente med 3D bare for at se om alt ser helt fint ud ved ansigt osv. Jeg læste bare at nogen ville gøre det efter et dårligt NF svar. Ved ikke særlig meget om det her, så kan godt være det var er dumt spørgsmål 

Ok. Godt du ikke misforstod mig.

og hørt fra andre at så ser man bedre med 3D scaning men det ikke sikkert osv. Jeg spurgte også da jeg var til ekstra scaning. Men hende der scannet mig sagde at det ikke rigtig noget de gør. Og de ser bedre mm uden 3D. 

Men er det det du mener at man automatisk få tilbudt 3D scaning pga de dårlig tal? Eller mener du at man selv vil betale for 3D scaning pga dårlig tal?

Anmeld Citér

5. april 2018

tivolistang

Mullemee skriver:

Jeg var lettet. De andre sygdomme tænkte jeg ikke så meget på, heldigvis. Og hun er helt normal i dag. Lidt stædig, men der kan jeg vist ikke skyde skylden på et tal... 

Ved du hvad de sene blodprøve svar er ? 

Hahahha, bandit! hun lyder som en dejlig lille en  

Anmeld Citér

6. april 2018

Mullemee

tivolistang skriver:

Ved du hvad de sene blodprøve svar er ? 

Hahahha, bandit! hun lyder som en dejlig lille en  

Nej, det kan jeg slet ikke huske, men jeg kan huske, at lægen forklarede mig det dengang.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.