Når mor flytter ud af soveværelset???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2018

Benjamins'mor

Her er det mig der sover fra det hele, og underligt nok, hvis han ikke er hjemme, så vågner jeg.

God ting at du går ud og køber en reel seng til formålet, ville netop nævne at madras på gulvet er en dårlig ide og højst tænkeligt blot vil ødelægge søvnen yderligere, bla. pga rygsmerter etc. 

Havde min kæreste kommet med et forslag som dit, havde jeg ikke tøvet i øvrigt, så længe man sover i sin seng kan det vel være ligegyldigt hvor den står. Og hvis det betød min kæreste ville få en bedre nattesøvn, gjorde jeg det gerne. Heldigvis sover vores børn igennem og har gjort det to års tid nu.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2018

Anonym

Anonym skriver:

Ved sgu ikke helt om jeg skal grine eller græde på vores vegne  

Det har aldrig gjort mig noget at skulle op om natten, men kæft jeg er efterhånden ved at være slidt, gammel og træt 

Ha, ja - ang tlf nr, så ville det da være skønt at være veninde med en, der faktisk ved hva der indebærer  

Jep men da vi begge er anonyme, er det jo lidt svært he he

Anmeld Citér

23. marts 2018

Mom of Two

Jeg havde så valgt at flytte sengen ovenpå og så havde jeg pustet en luftmadras op til manden, i soveværelset.  Hvis han ikke kan/vil tage del i det der hører med når man har små børn, så må han da som minimum hjælpe dig til at klare det så nemt som muligt.

Og af præcis den årsag kigger vi bevist efter hus hvor alle kan sove på samme etage mens børnene stadig er små 

Anmeld Citér

23. marts 2018

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Det har jeg faktisk prøvet, men han anser slet ikke at jeg er ude af sengen og oppe ved en af børnene, han vender sig bare om og sover videre 

Skub ham ud af sengen, tænd al lys... Vær pisse provokerede�� 

Jeg var bare flytte ovenpå

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.