Jeg er gift med min mand og sammen har vi 4 forholdsvis små børn (fra 2-6,5 år) alle børnene har hver deres værelse i husets 1. sal mens vi har soveværelse i underetagen
Hver nat vågner en af de mindste og li skal have en tår vand eller mangler dynen osv osv, jeg er deroppe hver eneste nat, nogle gange kun 2 gange andre gange 1000 gange i læbet af en nat, dvs jeg skal ud af sengen, tværs gennem huset, op ad trappen, hen ad den ene gang, ind til barnet, putte, tilbage hen ad gangen, ned af trappen, tilbage gennem huset og i min egen seng igen
Min mand sover TUNGT, som i meget tungt, alle børnene kan ligge skrigende i samme tid og han hører INTET!
Han er heller ikke en der har travlt med at rejse sig hvis jeg endelig ind imellem skubber til ham, derfor har jeg altid selv gjort det idet jeg hører alting med det samme og det er 10 gange hurtigere overstået hvis jeg selv ordner det.
Men jeg er jo mega træt hver eneste dag, når jeg får uafbrudt søvn konstant, jeg har forslået min mand at vi rykker vores seng op ovenpå i 1. salens "opholdsstue" idet det jo kun er vores børn der opholder sig deroppe og det ikke vil genere nogle at vores seng står der
Men det vil han bestemt ikke og kan slet ikke se nogen grund til det, og det bare er mig der er tosset
Det skal siges, at jeg arbejder fuld tid og læser en kandidat ved siden af, samtidig med at der er mig der har børnene idet min mand som regel ikke er hjemme mandag-onsdag/torsdag eller hvert fald kommer sent hjem / tager meget tidlig afsted de dage
Jeg har tænkt mig at så må jeg bare tage min madras fra vores dobbeltseng også flytter jeg selv op på 1. salen, idet det alligevel altid er mig der skal rende frem og tilbage
Men er det sådan lidt a la "pige-sur" agtig at gøre sådan? ??????
Tænker bare manden har jo besluttet sig for, at han skal ikke ovenpå, af en grund der ikke er blevet delt, sikkert fordi der ikke er en
Anmeld
Citér