NEJ!!!
Hvis jeg fortalte dig alle de fejlbehandlinger både min mand og jeg har været udsat for, så ville du tro det er løgn.
Flere fejl under mine fødsler... min mands operation var nærmest gået helt galt, og da han blev syet, så brugte de uopløselig tråd indeni, hvilket selvfølgelig førte til en infektion og senere hen blev til et rigtigt hul fordi de blev ved med at grave/rense infektionen gang på gang. Indtil de så til sidst (3 mdr efter) fandt tråden og fjernede den. Nu har han et rigtig grimt ar...
Jeg blev opereret en gang, og blev nødt til at gennemgå operationen igen fordi lægen ikke gjorde det ordentligt første gang.
Her for nyligt gik min mand med en lungebetændelse i en måned og de blev ved med at sige at det bare var en virus. Indtil han bankede i bordet og sagde at de nu fandme skal tage sig sammen. Og rigtigt nok, han havde lungebetændelse.
Jeg gik ii fler måneder med celleforandringer uden at vide det. Jeg kunne bare mærke at der var noget galt. Min daværende læge ville ikke sende mig til en gynækolog. Og da jeg efter flere måneders bøn sagde til hende at jeg nu altså VIL til en gynekolog, fortalte hun mig at mine prøvet havde påvist celleforandringer.
Der er flere historier... Men jeg orker ikke...
Jeg stoler ikke på de danske læger 
Anmeld
Citér