Meget fortvivlet hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2018

Anonym trådstarter

Hck skriver:

Jeg ville ringe og bede om fri, men kan ikke rigtig se hvorfor at du skulle melde dig syg

altså jeg mente heller ikke syg syg men fri da jeg fik tid der til skanningen.��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2018

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

nå men update.  

jeg har snakket med lægen i dag og jeg har fået en tid til skanning i morgen 12:10 ville i ringe og vær ærlig og sige det til arbejdsgiveren og melde jer syge igen i morgen? 

Jeg ville ringe og snakke med min chef om det, og være 100 procent ærlig

Har selv prøvet det, og der var jeg ærlig overfor min chef hele vejen igennem. Han var meget forstående..

Anmeld Citér

19. marts 2018

Anonym trådstarter

Lillefis90 skriver:

Jeg ville ringe og snakke med min chef om det, og være 100 procent ærlig

Har selv prøvet det, og der var jeg ærlig overfor min chef hele vejen igennem. Han var meget forstående..

er jeg også. Hun sagde bare at jeg var sygemeldt fra i dag ind til jeg sagde jeg kom igen.. �� så er mega spændt på i mogen ... 

Anmeld Citér

20. marts 2018

Anonym trådstarter

Nå men så var jeg li til skanning og var åbenbart kun 6 uger noget henne . så jeg kan desværre skrive mig i rækken for abort.  . Jeg skal indlægges på torsdag og ha det gjort. er meget nervøs overfor smerterne.

Er der nogle venlige som måske vil fortælle lidt hvordan de har oplevet Det?? 

Det væreste er ny at vi ska' fortælle det til vores 8 årig datter. hvordan man mon fortæller det på bedst mulig vis så hun ikke bli'r meget ked af Det?

hun har glædet sig sååå meget og gået og kysset min mave og snakket til den lille.. 

Hjælp... 

Anmeld Citér

20. marts 2018

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

Nå men så var jeg li til skanning og var åbenbart kun 6 uger noget henne . så jeg kan desværre skrive mig i rækken for abort.  . Jeg skal indlægges på torsdag og ha det gjort. er meget nervøs overfor smerterne.

Det væreste er ny at vi ska' fortælle det til vores 8 årig datter. hvordan man mon fortæller det på bedst mulig vis så hun ikke bli'r meget ked af Det?

hun har glædet sig sååå meget og gået og kysset min mave og snakket til den lille.. 

Hjælp... 

Det var godt, du kom til scanningen. Men virkelig trist med den besked. Det gør mig virkelig ondt. 

Jeg har aborteret selv to gange, så kan desværre ikke sige, hvordan det er, når skal på sygehuset. Men jeg ved hvor hård en besked det er, så ville ikke gå ud af din tråd uden at give dig et stort kram. 

Anmeld Citér

20. marts 2018

Camillos

Anonym skriver:

Hjælp... 

Er ked af at du har måtte gennemgå dette. Jeg har været 8  ufrivillige aborter igennem. Udskrabningen som det kaldes vil jeg ikke sige er slemt.... Det værste er det psykiske i at have gået i 2 mdr og glædet sig til at blive mor og at være gravid....  Stort kram til dig. 

Anmeld Citér

20. marts 2018

God-mor

Anonym skriver:

Hjælp... 

Åh nej Det er jeg ked af at høre. Kæmpe Jeg har ikke selv haft en MA, men har oplevet en spontan abort, det er super hårdt  

Anmeld Citér

20. marts 2018

Anonym trådstarter

Hvad er en MA? 

TUSIND TAK alle sammen.. 

man ska' vel ikke føde spiren som sådan vel?   

men ja kan godt mærke det fylder rigtig meget psykisk især over for min datter. tror det bli' svært for hende..  

tak igen for tankerne  

Anmeld Citér

20. marts 2018

Anonym trådstarter

Lillefis90 skriver:

Det var godt, du kom til scanningen. Men virkelig trist med den besked. Det gør mig virkelig ondt. 

Jeg har aborteret selv to gange, så kan desværre ikke sige, hvordan det er, når skal på sygehuset. Men jeg ved hvor hård en besked det er, så ville ikke gå ud af din tråd uden at give dig et stort kram. 

Jeg kunne også vælge at se de næste 14 dage an og vente på det selv kom ud. men det synes jeg da også må være hårdt da de ca sagde at smerter kommer uanset.. hvordan har du kunne klare Det? hvis jeg må spørge? 

Anmeld Citér

20. marts 2018

Camillos

Anonym skriver:

Hvad er en MA? 

TUSIND TAK alle sammen.. 

man ska' vel ikke føde spiren som sådan vel?   

men ja kan godt mærke det fylder rigtig meget psykisk især over for min datter. tror det bli' svært for hende..  

tak igen for tankerne  

MA- missed abortion, en graviditet der er gået til grunde men som kroppen ikke udstøder selv....  Nej du skal ikke føde fosteret.. Du kommer i fuld narkose og de skraber det ud af din livmoder. Det er ambulant behandling og du er klar igen efter 1 times tid til at komme hjem. Som skrevet er smerterne ikke så slemme... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.