Meget fortvivlet hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.326 visninger
27 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. marts 2018

Anonym trådstarter

Kære læsere.

Har inderligt brug for jeres råd eller om der er nogen der har prøvet lignende.

Er 12+4 idag søndag den 18.

Fredag begyndte jeg at få hovedpine og udviklede sig til migræne. Fik brød til middag. Derefter da jeg fik fri fra arbejde og måtte jeg hjem og lægge mig. Kunne ikke spise resten af dagen. Vågnede op i går og tænkte måtte nok spise lidt. Så gik det igen.

Da jeg gik på toilet i går morges blødte jeg lidt og tænkte åh nej. 

Jeg fik et lille bitte jag men varede kun et par sekunder. Tænkte ikke videre over det. 

Idag søndag blødte jeg måske en lille smule mere. Og da jeg var på toilet kunne jeg, undskyld mig men , tørre rød elastik lign væk. Tænkte hmm mærkeligt.

Har det lidt idag som man har det når man har almindelig mens smerter lidt ondt i lænnen og øm for til men overhovedet ikke rigtige smerter som han mente.

Snakkede med lægevagten i går og han sagde at hvis jeg ikke havde rigtige akutte smerter i maven skulle vi se tiden an. Efter det idag ringede jeg igen han sagde noget af det samme, det var svært at sige om det også var en begyndende abort. Og man kunne lave en dag til dag skanning hvis det var.

Jeg vil i hvert fald ringe til lægen i morgen. Men har det følelses mæssigt ad H til. Og overvejer stærkt at ringe til arbejdet og melde mig syg, hvis jeg nu også kan komme til skanning. Men hvad mener i? Ville i gøre det i min situation?

Hvad mener i ellers om det hele????

Tusind tak fordi i læste med, råd modtages med kyshånd.

Mvh en meget fortvivlet forhåbentlig endnu gravid kvinde. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2018

Anonym

Jeg har prøvet det samme da jeg var ca 8 uger henne. Havde let mens smerter og små blødte i 2 uger. 

Jeg tog til flere scanninger. 

Jeg kan self ikke sige om du er ved at miste men jeg er i dag 18+4 og baby trives så der er da håb

jwg ville klart melde mig syg og få en scanning  

Anmeld Citér

18. marts 2018

Anonym trådstarter

Ok tusind tak for svar  dejligt at høre din trives, jeg må  fingre , hvad skal jeg dog sige hvis jeg ringer til min arbejdsgiver? Bare være ærlig måske....

Anmeld Citér

18. marts 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har prøvet det samme da jeg var ca 8 uger henne. Havde let mens smerter og små blødte i 2 uger. 

Jeg tog til flere scanninger. 

Jeg kan self ikke sige om du er ved at miste men jeg er i dag 18+4 og baby trives så der er da håb

jwg ville klart melde mig syg og få en scanning  

Har svaret til din tråd 

Anmeld Citér

18. marts 2018

Mom of Two

Du har krav på at få fri til undersøgelser i forbindelse med graviditet, såfremt de ikke kan ligge uden for arbejdstid. Så ring til din arbejdsgiver og vær ærlig. Sig at du er nødt til at blive tjekket og derfor ikke kommer på arbejde.

Sidder selv som arbejdsgiver og jeg vil til hver en tid foretrække sandheden. Også så jeg kan tage mine forholdsregler i tilfælde af at du ikke får gode nyheder og dermed skal have fri i længere tid.

Anmeld Citér

18. marts 2018

Anonym trådstarter

Mom of Two skriver:

Du har krav på at få fri til undersøgelser i forbindelse med graviditet, såfremt de ikke kan ligge uden for arbejdstid. Så ring til din arbejdsgiver og vær ærlig. Sig at du er nødt til at blive tjekket og derfor ikke kommer på arbejde.

Sidder selv som arbejdsgiver og jeg vil til hver en tid foretrække sandheden. Også så jeg kan tage mine forholdsregler i tilfælde af at du ikke får gode nyheder og dermed skal have fri i længere tid.

ok tusind tak. var faktisk li ved at ringe men tog den ikke... Vi ser hvad hun siger... 

Anmeld Citér

18. marts 2018

Kay

Jeg ville melde mig syg... Men også fortælle min leder hvorfor i dette tilfælde 

Anmeld Citér

18. marts 2018

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Jeg ville melde mig syg... Men også fortælle min leder hvorfor i dette tilfælde 

Jeg er hermed sygemedt i morgen så må vi bare håbe jeg kan komme hurtig videre i morgen til noget. selv om jeg godt nok tvivler på det læge system.. 

Anmeld Citér

19. marts 2018

Anonym trådstarter

nå men update.  

jeg har snakket med lægen i dag og jeg har fået en tid til skanning i morgen 12:10 ville i ringe og vær ærlig og sige det til arbejdsgiveren og melde jer syge igen i morgen? 

Anmeld Citér

19. marts 2018

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

nå men update.  

jeg har snakket med lægen i dag og jeg har fået en tid til skanning i morgen 12:10 ville i ringe og vær ærlig og sige det til arbejdsgiveren og melde jer syge igen i morgen? 

Jeg ville ringe og bede om fri, men kan ikke rigtig se hvorfor at du skulle melde dig syg

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.