Kære læsere.
Har inderligt brug for jeres råd eller om der er nogen der har prøvet lignende.
Er 12+4 idag søndag den 18.
Fredag begyndte jeg at få hovedpine og udviklede sig til migræne. Fik brød til middag. Derefter da jeg fik fri fra arbejde og måtte jeg hjem og lægge mig. Kunne ikke spise resten af dagen. Vågnede op i går og tænkte måtte nok spise lidt. Så gik det igen.
Da jeg gik på toilet i går morges blødte jeg lidt og tænkte åh nej.
Jeg fik et lille bitte jag men varede kun et par sekunder. Tænkte ikke videre over det.
Idag søndag blødte jeg måske en lille smule mere. Og da jeg var på toilet kunne jeg, undskyld mig men , tørre rød elastik lign væk. Tænkte hmm mærkeligt.
Har det lidt idag som man har det når man har almindelig mens smerter lidt ondt i lænnen og øm for til men overhovedet ikke rigtige smerter som han mente.
Snakkede med lægevagten i går og han sagde at hvis jeg ikke havde rigtige akutte smerter i maven skulle vi se tiden an. Efter det idag ringede jeg igen han sagde noget af det samme, det var svært at sige om det også var en begyndende abort. Og man kunne lave en dag til dag skanning hvis det var.
Jeg vil i hvert fald ringe til lægen i morgen. Men har det følelses mæssigt ad H til. Og overvejer stærkt at ringe til arbejdet og melde mig syg, hvis jeg nu også kan komme til skanning. Men hvad mener i? Ville i gøre det i min situation?
Hvad mener i ellers om det hele????
Tusind tak fordi i læste med, råd modtages med kyshånd.
Mvh en meget fortvivlet forhåbentlig endnu gravid kvinde. 
Anmeld
Citér