Køre bil 36+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.494 visninger
23 svar
77 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. marts 2018

Anonym trådstarter

Er det iorden at køre bil 36+2?

Vi skal til en fest en times kørsel fra hvor vi bor. Det er min kærestes kollega. Vi deltager men vil egentlig gerne hjem efter maden fordi jeg for det første er i risiko for at føde for tidligt, og jeg gider egentlig ikke "feste" når jeg r gravid 36+2 på daværende tidspunkt og jeg kan jo alligevel intet. 

Min kæreste vil gerne drikke nogle øl derhenne, men når han er fuld er han ubehagelig og faktisk altid efter mig på den ene eller anden måde. Han er rigtig tarvelig når han er fuld og han er meget egoistisk anlagt normalt, så han kan ikke forstå mig. 

Jeg har sagt at han må køre frem og tilbage den time det tager . Men han siger hvis det var omvendt havde han jo kørt. Så han mener jeg skal køre. 

Må man overhoved køre når man er 36+2??

Hvad havde i gjort?

Er det mig der bare burde køre uden brok?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2018

JD

Selvfølgelig kan du køre bil.

Men forstår slet ikke hvorfor du tager med, når du tydeligt ikke har lyst. Jeg var blevet hjemme og havde slappet af. 

Anmeld Citér

16. marts 2018

Mom of Two

Hvis du kan, må du gerne. Jeg kunne dog ikke køre bil uden så langt henne. Til dels var benene ikke lange nok til at nå pedalerne uden maven ramte rettet, og så havde jeg så ondt efterfølgende.

men som allerede foreslået, kan du så ikke takke nej og blive hjemme? Og sende manden alene afsted? 

Anmeld Citér

16. marts 2018

Mom

Profilbillede for Mom

Selvfølgelig kan du køre, og det mener jeg også du bør

Anmeld Citér

16. marts 2018

Anonym trådstarter

Selvfølgelig kan du køre bil.

Men forstår slet ikke hvorfor du tager med, når du tydeligt ikke har lyst. Jeg var blevet hjemme og havde slappet af. 

Sagde for ca 2 dage siden Ja til at tage med. Og så sagde jeg før da han kom hjem at Jeg ikkr ville tage med hvis jeg skulle køre. Men han sagde nu havde jeg sagt jeg ville deltage og nu kunne jeg ikke Melde fra

Anmeld Citér

16. marts 2018

Anonym trådstarter

Mom of Two skriver:

Hvis du kan, må du gerne. Jeg kunne dog ikke køre bil uden så langt henne. Til dels var benene ikke lange nok til at nå pedalerne uden maven ramte rettet, og så havde jeg så ondt efterfølgende.

men som allerede foreslået, kan du så ikke takke nej og blive hjemme? Og sende manden alene afsted? 

Sagde for ca 2 dage siden Ja til at tage med. Og så sagde jeg før da han kom hjem at Jeg ikkr ville tage med hvis jeg skulle køre. Men han sagde nu havde jeg sagt jeg ville deltage og nu kunne jeg ikke Melde fra... 

Anmeld Citér

16. marts 2018

Abracadabra

Du kan sagtens køre bil - men hvorfor får du dog barn med en idiot?

Anmeld Citér

16. marts 2018

Tobis

Profilbillede for Tobis

Hvorfor skulle du ikke kunne køre bil??? Jeg har i alle graviditeter kørt indtil fødsel. Altså vi snakker om at træde pedaler ned og skifte gear...

Anmeld Citér

16. marts 2018

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Selvf. Kan du det. Men måske skulle du snakke med din kæreste om, at han nok ikke burde drikke til det arrangement?

Anmeld Citér

16. marts 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11

Selvfølgelig kan du det. Med mindre du fysisk et så stor at du ikke kan nå pedalerne uden st blive mast. Derudover, er der ingen forhindringer.

min kæreste kan også blive træls når han er fuld - han siger dog altid undskyld og er ikke klar over når det sker. Han synes bare han er skide sjov når han er fuld nå men, når man nu ved det, og tænker det er mere belastende end hyggeligt at være ædru imens, så havde jeg sagt nej tak, den tager du bare selv. Og det havde han da både accepteret og forstået. 

Men helt ærligt. "Han siger jeg ikke kan melde fra nu" æææh hvad? Vil han så tvinge dig ud i bilen eller hvad? Det er da ikke sværere end at du lige sætter foden lidt ned og siger "tak, men nej tak.  Jeg magter ikke at sidde tung og ædru og hører på fuldemands snak. Hej Hej, ha en god aften skat " 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.