JERES små skøre små vaner??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2018

Anonym

Jeg kan blive helt sindsyg hvis ikke den står på lige tal, alt skal være lige antal, eller noget jeg kan dele op. Haha

Synes det er så pinligt hvis jeg er hos folk og de skruer for lydstyrken på f.eks. fjernsynet og den bliver sat på ulige, får det helt dårligt inden i!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2018

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Hyggelig tråd. Det med skufferne har jeg også - men det er fordi min kæreste sjældent lukker skuffer/låger. 

Det er egentlig lidt en hemmelighed, men er jo heldigvis ret anonym her 

når jeg vasker op så har jeg en bestemt rækkefølge. Jeg slutter altid af med bestik og vasker altid to knive eller to gafler eller to skeer af samtidigt, da jeg tænker at det er synd for kniven/gaflen/skeen at være sidst og alene - absurd ik

nu har vi fået opvaskemaskine og jeg pakker den på en bestemt måde og pakker om hvis min kæreste har pakket den anderledes. 

Jeg støvsuger i en bestemt rækkefølge

Ved ikke om der er andet - tror det ikke

Anmeld Citér

9. marts 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79
Anonym skriver:

Jeg kan blive helt sindsyg hvis ikke den står på lige tal, alt skal være lige antal, eller noget jeg kan dele op. Haha

Synes det er så pinligt hvis jeg er hos folk og de skruer for lydstyrken på f.eks. fjernsynet og den bliver sat på ulige, får det helt dårligt inden i!

Det er altså ret sjovt, at der er så mange, der har den med lige tal!! Vh Stine 

Anmeld Citér

9. marts 2018

StineW79

mor:) skriver:

Hyggelig tråd. Det med skufferne har jeg også - men det er fordi min kæreste sjældent lukker skuffer/låger. 

Det er egentlig lidt en hemmelighed, men er jo heldigvis ret anonym her 

når jeg vasker op så har jeg en bestemt rækkefølge. Jeg slutter altid af med bestik og vasker altid to knive eller to gafler eller to skeer af samtidigt, da jeg tænker at det er synd for kniven/gaflen/skeen at være sidst og alene - absurd ik

nu har vi fået opvaskemaskine og jeg pakker den på en bestemt måde og pakker om hvis min kæreste har pakket den anderledes. 

Jeg støvsuger i en bestemt rækkefølge

Ved ikke om der er andet - tror det ikke

Jeg vasker også altid bestik til sidst. Først tallerkner, så glas også bestik.

Jeg starter altid med at støvsuge i stuen, så spisestuen, mellemgangen, værelser, stor badeværelse, også det lille badeværelse til sidste. Det samme, når jeg vasker gulv. Vh Stine 

Anmeld Citér

9. marts 2018

God-mor

Jeg spise aldrig brød, som er mere end to dage gammelt.

Jeg retter altid på billeder, nips, fjernbetjeninger og jeg kan blive ved. Alt skal hænge, ligge og stå snorlige. Ellers roder mit hoved

Jeg tjekker altid 2-3 gange om hoveddøren nu også er låst inden jeg går i seng. 

Anmeld Citér

9. marts 2018

lineog4

Havde helt glemt den måske mest underlige som børnene har arvet: jeg lægger summen af tallene på nummerplader sammen - bliver glad hvis de bliver 10 eller et af børnenes fødselsdags tal og kan blive lidt: uha hvis de bliver 13, så skal der helst komme en med 10 der kan gøre scoren lige, bliver det Lias tal 14 så bliver jeg ekstra glad 

jeg læser også alle skilte og elsker sjove ord eller mærkelige gadenavne - og så elsker jeg at gå tur når det er mørkt så jeg rigtig kan se ind af vinduerne - det er vist ikke en vane men bare en voldsom nyesgerighed 

Anmeld Citér

9. marts 2018

StineW79

lineog4 skriver:

Havde helt glemt den måske mest underlige som børnene har arvet: jeg lægger summen af tallene på nummerplader sammen - bliver glad hvis de bliver 10 eller et af børnenes fødselsdags tal og kan blive lidt: uha hvis de bliver 13, så skal der helst komme en med 10 der kan gøre scoren lige, bliver det Lias tal 14 så bliver jeg ekstra glad 

jeg læser også alle skilte og elsker sjove ord eller mærkelige gadenavne - og så elsker jeg at gå tur når det er mørkt så jeg rigtig kan se ind af vinduerne - det er vist ikke en vane men bare en voldsom nyesgerighed 

Igen noget med tal. Det er altså ret interessant!

Jeg elsker også at gå tur, når det er mørkt og folk ik har rullet ned.

Så går jeg og "digter" historier om deres liv. Det gør jeg faktisk også altid i lufthave og banegårde, det der med at "digte" historier... Vh Stine 

Anmeld Citér

9. marts 2018

StineW79

God-mor skriver:

Jeg spise aldrig brød, som er mere end to dage gammelt.

Jeg retter altid på billeder, nips, fjernbetjeninger og jeg kan blive ved. Alt skal hænge, ligge og stå snorlige. Ellers roder mit hoved

Jeg tjekker altid 2-3 gange om hoveddøren nu også er låst inden jeg går i seng. 

Jeg har det på samme måde ude på arbejde. Faktisk har det svært med at spise brød og pålæg på arbejde, fordi jeg aldrig er helt sikker på hvor mange der har rørt ved det, og hvor længe det har været åbent vh Stine 

Anmeld Citér

10. marts 2018

lineog4

Igen noget med tal. Det er altså ret interessant!

Jeg elsker også at gå tur, når det er mørkt og folk ik har rullet ned.

Så går jeg og "digter" historier om deres liv. Det gør jeg faktisk også altid i lufthave og banegårde, det der med at "digte" historier... Vh Stine 

Du skal prøve at læse terningemanden - en mand der lader sit liv styre af tal/terninger 

Nej jeg tror bare jeg er et tal menneske, sådan lidt a la en omvandrende regnemaskine, tal og matematik fascinerer (er også matematiklærer og også dansklærer måske derfor ord også fascinerer). Mine to drenge har fået helt det samme og en tur gennem en parkeringsplads med dem er fantastisk fordi de finder sjove nummerplade og ikke bilmærker 

Der var dog en periode (efter vi havde mistet Lia) hvor det nærmest blev lidt små sygeligt for mig og krævede så af mig selv at jeg skulle stoppe. Nu er det bare en finurlig ting i familien 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.