Jeg går tit og tænker på, om andre selv er opmærksomme, på deres egene små, skøre vaner??
Altså tænkt som ting i går og gør i hverdagen, uden at i selv tænker over det...
Jeg har ALTID haft en vane, med at gå og små synge. Ka huske at min mor tit sagde Stine, nu går du og synger IGEN. Og ik nødvendigvis fordi hun syntes at jeg bare var helt fantastik
Og jeg gør det stadig. Oplevet tit, at mine kollegager feks lige griner lidt af mig osv. Heldigvis plejer de at sige at det nu alligevel er lidt hyggeligt, så det er vel ok ik..
Jeg går også tit og småsnakker med mig selv. Har jeg også altid gjort.
Tit er det endelig bare små "huske tanker" så som, ariii hva var det nu jeg sku huske, nååååårrr ja det var mælken osv. Igen er især mine kære kollegager søde til bare at grine lidt af mig, når jeg gør det på arbejde. Tror de har lært, at de kun behøver at forholde sig til 50 procent, af hva jeg går og siger.
Eller hvis der er skabe eller skuffer der ik er lukket helt, så lukker jeg dem lige når jeg går forbi. Har jo af erfaring lært, at det gør ondt at slå hovede op i osv. Igen er det mine kære kollegaer, der er så søde at gøre mig obs, på dette. Især efter at ha sat en lille skab/låge forhindringsbane op for mig, fordi de bare ha go humor!!
Men hvor mange af sådan nogle "tosset" ting, gør i uden at tænke over det.. Vh Stine
Jeg har det med mit tøj. Har egentlig ikke tænkt aå meget over det før. Det var først for nyligt da en kammerat og jeg talte lm underlige ocd lignede vaner det gik op for mig.
Here goes
jeg har simpelthen en bestemt rækkefølge med mit tøj; trusser, bh, venstre sok, højre sok, bukser, stropbluse, bluse.
Efter vi havde talt om det prøvede jeg bevidst at tage tøjet anderledes på. Undertøj, højre som først, stropbluse, bukser og til sidst bluse.
Det føltes SÅ forkert at jeg blev nødt til at tage alt tøjet af igen og starte forfra 
udover det så taler jeg med mig selv. Men det gør mange vel. Hehe.
Også en sidste. Når jeg går i seng om aftenen. Så liggernes mig altid på højresiden velvidende om at jeg indenfor få minutter vender mig fordi jeg kun kan falde i søvn på venstre side og hovedet væk fra rummet.