JERES små skøre små vaner??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2018

heaven

Haha, sjov tråd...

- her er mine mærkelige ting:

- står altid, altid altid med front mod åbningen i min brusekabine, aldrig står jeg med ryggen til

- spiser ikke endeskiver, det være sig brød, literis, pølser

- opvaskeren skal pakkes på en bestemt måde, gør manden det anderledes, pakker/stiller jeg det om

- tager aldrig ukendt nummer på tlf, heller ikke alm dansk nr

- jeg snakker også med mig selv, haha

- spiser altid bunden på en flødebolle først

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79
heaven skriver:

Haha, sjov tråd...

- her er mine mærkelige ting:

- står altid, altid altid med front mod åbningen i min brusekabine, aldrig står jeg med ryggen til

- spiser ikke endeskiver, det være sig brød, literis, pølser

- opvaskeren skal pakkes på en bestemt måde, gør manden det anderledes, pakker/stiller jeg det om

- tager aldrig ukendt nummer på tlf, heller ikke alm dansk nr

- jeg snakker også med mig selv, haha

- spiser altid bunden på en flødebolle først

Jeg spiser også ALTID bunden af flødebollen først. Alt andet gir da ik mening vh Stine 

Anmeld Citér

9. marts 2018

Loa

Jeg ved ikke helt om det er en "sjov lille ting" eller om jeg bare er små psykotisk, men jeg har viiiiirkelig svært ved at tage det sidste af noget. Den sidste slat mælk, den sidste bolle, det sidste i tandpastatuben. Jeg vil hellere give det til en af de andre i familien og så tage hul på noget nyt.

Anmeld Citér

9. marts 2018

StineW79

A-1995 skriver:

Ja ☺️

Det er jo bare skørt vh Stine 

Anmeld Citér

9. marts 2018

StineW79

Ms.Momo skriver:

Jeg taler også med mig selv/døde objekter, f.eks. tog min kæreste mig i at sige "det mener du ikke, er du nu også gået i stykker?" til vores bruser.

Hvis jeg skal koncentrere mig, så stikker jeg tungen ud. Det har kæresten og min mor det sjov med, for min far og søn gør det samme.

Mig, min mor og min søster, har alle tre, sådan en ting med lige at lukke det ene øje i, hvis vi sidder og snakker og blir trætte. Det er ligesom vi lige lukker ned for den ene "halvdel" som min kæreste beskriver det. Var ik klar over at jeg gjorde det, før en gang min kæreste gjorde mig obs på det, men har selv tit grint af både min mor og søster, fordi de gør det vh Stine 

Anmeld Citér

9. marts 2018

StineW79

lineog4 skriver:

Vent til du får teenagere i huset. Min datter mener jeg er det mest pinlige væsen på denne jord når det med sangen sker nede i byen i selskab med hende. Og ærligt jeg aner ikke det sker

Begge mine piger gør det faktisk også, så tænker om ik bare de er miljø skadet 

Thea på 9 år ka dog godt lige kommentere, at jeg altså er lidt skør! Vh Stine 

Anmeld Citér

9. marts 2018

100%anonym

StineW79 skriver:

He He tror altså også at det er helt normalt, det med at snakke med sig selv. Og når nogen kommentere på det, plejer mit svar at være, "JAMMEN hvordan sku jeg ellers få et fornuftig svar???"

Det med tøjet tror/håber jeg også er meget normalt!

Her starter jeg altid med bh, trusser, bukser, med højre ben først, t-shirt, cardigan/skjorte og til strømper.

Når jeg tager det af, er det modsatte rækkefølge. Så strømper, cardigan, t-shirt, bukser, med venstre ben først, også bh.

Det er ik noget jeg overhovedet tænker over, jeg gør, men de dage jeg gør det anderledes, er det feks noget bøvl at få bukser af/på pga jeg har dårlig ryk, og det ka gøre noget ved min balance. Vh Stine 

Hehe. Jeg giver samme svar. Eller “så er der i det mindste andre end mig selv der kan modsige mig eller svarer igen”  

tøjet for mig når det skal af er i næsten samme række følge, venstre sok, højre, bukser, bluse, bh og beholder så stopblusen på nogen gange og smider den i løbet af natten  

det er vidst ikke unormalt at vi alle har lidt ocd tilbøjeligheder. Mennesker er bare generelt vanemennesler  

Anmeld Citér

9. marts 2018

StineW79

Loa skriver:

Jeg ved ikke helt om det er en "sjov lille ting" eller om jeg bare er små psykotisk, men jeg har viiiiirkelig svært ved at tage det sidste af noget. Den sidste slat mælk, den sidste bolle, det sidste i tandpastatuben. Jeg vil hellere give det til en af de andre i familien og så tage hul på noget nyt.

Altså her hjemme har jeg ik som sådan det problem, men har det lidt på samme måde når jeg er på arbejde.

Måske jeg bare sådan generalt har det lidt stramt, med ting jeg ik selv har åbnet faktisk vh Stine 

Anmeld Citér

9. marts 2018

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Jeg taler altid med mig selv!  og oftest i det royale flertal. 

Jeg synger også for mig selv, hvis jeg kører et ord/ser noget, der trigger en sang. Som Line har jeg også sunget rigtig meget sneflokke kommer vrimlende de sidste par uger. 

Hmm hvad mere. Jo, når jeg skriver, læser jeg det åbenbart op, som jeg skriver det. Det var jeg ikke bevidst om, før min datter gjorde mig opmærksom på det. Ungerne synes, det er vildt sjovt, når jeg gør det. 

Anmeld Citér

9. marts 2018

StineW79

100%anonym skriver:

Hehe. Jeg giver samme svar. Eller “så er der i det mindste andre end mig selv der kan modsige mig eller svarer igen”  

tøjet for mig når det skal af er i næsten samme række følge, venstre sok, højre, bukser, bluse, bh og beholder så stopblusen på nogen gange og smider den i løbet af natten  

det er vidst ikke unormalt at vi alle har lidt ocd tilbøjeligheder. Mennesker er bare generelt vanemennesler  

Nogle gange tænker jeg, at jeg er lidt arbejdsskadet!

I mange år arbejde jeg med pleje osv, og der lærte vi altid at starte med den svage side først, når tøjet sku på, og modsat når tøjet sku af.

Og de sidste mange år, har jeg arbejdet indenfor autismeområdet, hvor vi jo tit, køre i meget firkantet rammer. Feks lægger tøjet frem, i den rækkefølge, det ska på i, gentager de samme sætninger osv osv.

Længe leve faste vaner og routiner vh Stine 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.