Datter på (snart) 7år. Ingen ønsker hjææælp...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2018

Mullemee

I Panduro Hobby kan man købe nogle plastikrør med alt muligt kreativt - piberensere, palietter, små klistermærker, klisterøjne, små garndutter og en masse andet. De koster normalt 150 kr, men var på tilbud til kr. 100 forleden. Det elsker min pige på snart 6 at sidde med. Måske det var noget? Det kan købes online på deres hjemmeside.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2018

Tystys14

Tusind tak for alle jeres gode ideer. �� vi valgte igår at hun skal have et årsårsk til svømmehallen samt fire biograf billetter. (med et sødt hjemmelavet kort fra os alle her i huset).

Vi har også sendt ønsker om oplevelser ud til hele familien. Fik endda svar fra enkelte om hvor god en ide det er. Så tusind tak 

Anmeld Citér

23. februar 2018

Kurt_H

Tystys14 skriver:

Vores store datter bliver 7 år her om lidt. Spurgte hende i bilen forleden, hvad hun ønsker sig i fødselsdagsgave. Hendes reaktion kom lidt bag på mig, for hun begyndte simpesimpel at græde... Hun sagde "jeg kan jo ikke ønske mig noget for jeg har jo alt" 

Så ja hvad nu? Står med en pige uden ønsker og som altid har været meget svær at give gaver pga hun ikke rigtigt bruger sit legetøj (hun vil hellere tegne) men hun har simpelthen så meget til at være kreativ med. 

Til jul ønskede hun sig kun lego, men da hun åbnede 4 pakke med lego blev hun også skuffet. (nu har hun en voldsom mængde lego der står og samler støv.)

Puha hvad kan jeg gøre for hende? Og hvad kan man give barnet der ikke ønsker sig noget.

Håber nogle kan hjælpe mig med gode råd. 

Hvis hun har adgang til en PC, så er det muligt at få et tegnebræt til som kan udvide hendes verden lidt.

Anmeld Citér

23. februar 2018

Tystys14

Kurt_H skriver:

Hvis hun har adgang til en PC, så er det muligt at få et tegnebræt til som kan udvide hendes verden lidt.

Hun har mulighed for at bruge pc men det ikke ofte hun gider. Men jo måske kunne det være en god ide til hende med et tegnebræt  vil lige undersøge mulighederne. Tak. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.