Anonym skriver:
Hej med jer.. Jeg skriver til jer, da jeg står i en vanskelig situation (Syntes jeg ihvertfald selv). For nogen måneder siden købte jeg en rejse til Mexico, hvortil jeg skal være afsted en lille måned. Sagen er dog bare den, at jeg er gravid.
Jeg er i fertilitetsbehandling, men jeg valgte efter nytår at holde pause på 6 måneder, netop fordi jeg skulle rejse til sommer og så hellere ville vente til efter ferien. Dog, efter denne beslutning sker det "usandsynlige" og jeg bliver gravid på naturligvis. Jeg har derefter kontaktet mit afbestillingsselskab, men de mener at min rejse ikke kan reffunderes fordi de syntes det er planlagt graviditet. Jeg har dog på skrift at vi ønskede pause og vi har slet ikke været i behandling!
Jeg er idag 6+0 og vi skal rejse 15 juli til 10 August. Jeg ville mene, at jeg er for langt henne til at rejse, men min forsikring mener ikke dette. De vil heller ikke refunderer beløbet, hvis jeg står i lufthavnen og bliver benægtet boarding. Jeg kan mærke, at jeg er "bange" for at tage til mexico i så lang tid og med en gravid mave der er så langt henne i forløbet.
Hvad mener i? - Det er trods alt også 60.000 kr jeg + min partner ikke kan få tilbage.
med venlig hilsen
Line.
Min svigermor har i juli sidste år bestilt ferie til juni til os alle, da hun ønsker at holde sin fødselsdag i udlandet. Fantastisk idé! Først i oktober står jeg med en positiv test, og har termin 10 dage før afrejse . Forsikringen vil ikke dække, derfor må min datter og kæreste tage med og jeg være alene hjemme med en nyfødt baby... Det er rigtig øv sådan noget . Men synes ikke jeg kunne tillade mig at holde dem alle hjemme, da det ville være 3 billetter der var spildt. Kender følelsen.
Anmeld
Citér