Min rejseforsikring mener "det er min egen skyld"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2018

300515

Kan du måske høre om du kan flytte turen, så I tager tidligere afsted? Eller er det en pakkerejse?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2018

Anonym trådstarter

300515 skriver:

Kan du måske høre om du kan flytte turen, så I tager tidligere afsted? Eller er det en pakkerejse?

Det er en pakkerejse. Vi skal bo på flere forskellige hoteller i forskellige byer. Vi har også lejet bil osv.

Så vi er ret bundet tænker jeg

Anmeld Citér

11. februar 2018

lineog4

Anonym skriver:

Vi ender nok med at skulle tage afsted. Så må jeg bare få det bedste ud af det. Hvornår rejste du i din graviditet?
Jeg sidder også og tænker, at jeg ikke kan få vacciner heller..

Vi har haft tankerne om at sælge den. Men jeg tænker også lidt, at det er svært at sælge så stor en rejse! Men et forsøg værd, hvis vi virkelig vil af med den

Jeg har rejst frem til en måned før termin dog ikke med fly. Med fly vaf jeg “kun” i 28. Uge.

I har så meget tid, så hvem ved om I ikke kan sælge den især hvis de får rabat ved at købe hos jer.

Anmeld Citér

11. februar 2018

drabo

Profilbillede for drabo

Har i betalt det hele osv. 

Mange steder betaler man kun et depositum og så den sidste del kort før afrejse.

Har i snakket med rejseselskabet om hvad det vil koste jer at afbestille - tænker at nogle af tingene måske kan refunderes - måske ikke flybilletter men hoteller og billeje kan måske erstattes eller kun betale 25% - det var da værd at undersøge.

Samtidig kunne i jo undersøge hvilke ændringer det var muligt at lave, så i kunne få en god rejse. 

Angående fly så skal i ind på det specifikke flyselskabs hjemmeside og se hvornår man må flyve, når det er langdistance har de oftere nogle strengere regler end f.eks. indenfor europa.

Det kan jo også være du får en supernem graviditet og turen derfor bliver god.

Ellers så prøv forsikringsselskabet igen, hvis i har på skrift at i ville holde pause med behandlingen inden rejsen er bestilt, så hjælper det måske jeres sag.

Problemet er måske til dels også at hvis rejsen kan gennemføres på trods af gravideteten - altså at du gerne må flyve osv. så dækker afbestillingen ikke uanset hvad, bare fordi i pludselig ikke har lyst til at komme afsted - afbestilling dækker jo kun hvis der opstået en situation som gør det umuligt at komme afsted.

Tror nu at hvis det er så dækker den også for afbestillingen af din kærestes tur. Vi havde desværre en MA, som blev opdaget tre dage før afrejse til en længere USA tur - og jeg måtte så ikke tage afsted fordi rejseforsikringen ikke ville dække, hvis der skulle komme eftervirkninger af udskrabningen, men her dækkede de altså både min, min mands og vores datters rejse. De tilbød også at dække ekstra omkostninger ved at jeg skulle slutte mig til selskabet senere, hvis vi ønskede det istedet. Men vi besluttede os for at blive hjemme.

Anmeld Citér

11. februar 2018

Carina:-)

Jeg ville på ingen måder ture tage så lang en tur så meget gravid. 

Der er god tid ,så jeg ville sælge den .

Tillykke med din graviditet. 

Anmeld Citér

11. februar 2018

Babilooo

Tag da afsted og nyd det.

så gravid er du joh eller ikke på det tidspunkt. 

Anmeld Citér

11. februar 2018

Mortilah

Jeg ville være så ligeglad med rejse og 60.000 hvis jeg var gravid og havde udsigt til en baby. Du sparer en fertillitetsbehandling og alt hvad det medfører. Det er hvad der sker..:-) Chancen mht fly, Zika osv osv havde jeg ikke villet tage. Der er pænt langt derover. 

Anmeld Citér

11. februar 2018

Anonym trådstarter

Smølfine123 skriver:

Tag da afsted og nyd det.

så gravid er du joh eller ikke på det tidspunkt. 

Jeg ville da være omkring uge 35 når jeg kommer hjem. Jeg tænker jeg er ret stor der ��

Anmeld Citér

11. februar 2018

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Jeg ville på ingen måder ture tage så lang en tur så meget gravid. 

Der er god tid ,så jeg ville sælge den .

Tillykke med din graviditet. 

Tusind tak

Anmeld Citér

11. februar 2018

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Jeg har rejst frem til en måned før termin dog ikke med fly. Med fly vaf jeg “kun” i 28. Uge.

I har så meget tid, så hvem ved om I ikke kan sælge den især hvis de får rabat ved at købe hos jer.

Jg har lige læst mine papirer igennem og vi har en afbudsforsikring! Men jeg vil først begynde at ringe ind ang afbestilling, efter min første skanning tænker jeg

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.