Anonym skriver:
Hvem filan går i g-streng eller andet undertøj pga moden? Troede sgu ikke undertøj var mode præget, der er jo ligesom ikke ret mange der ser det?
Jeg har sgu aldrig gået i andet end g-strenge så mine trusser ikke kravler op eller kan ses gennem bukserne. Udelukkende derfor. Og så synes jeg ikke man mærker man har g-streng på. Troede godt nok heller ikke at så mange gik i alm trusser 
Jeg har en blanding af hipsters, hipster string og g-strenge. Et enkelt par boksers.
Jeg bruger altid g-streng hvis jeg har bukser på, da man ellers kan se syningerne fra mine trusser igennem. Det synes jeg ikke er så fikst.
Hipsters eller hipster string synes jeg er gode under kjoler fordi de er bredde ude i siden og derfor ikke laver en muffintop på samme måde som g-streng sommetider kan gøre fordi de er smallere i siderne
så jeg er helt enig, for mig handler det om hvad der sidder pænest under mit tøj. Jeg flasher ikke mine trusser, så jeg forstår ikke helt den der med signalværdi.
Jeg mærker i øvrigt ikke forskel på g-streng og de andre typer. For mig er det ét fedt. Og mht hygiejne? Er det fordi de sidder mellem ballerne? Det gør alm trusser da også tit når man har gået lidt rundt, bukket sig ned osv. Jeg tror aldrig jeg har haft et par alm trusser der ikke kravlede alle mulige steder hen, og det gør mine hipsters og boksers i øvrigt også ofte
måske min popo bare ikke er skabt til undertøj 
Anmeld
Citér