Har en snart 15 årig her hjemme, og g streng har aldrig været et spørgsmål (og hun har nu sine egne tøjpenge så hun væge selv). Moden er lige nu ikke mavekorte bluser eller for den sags skyld nedringede, den er heller ikke g-streng.
Min største udfordring vedr. Hendes tøj er det er for “koldt” til årstiden - små foodie strømper, bukser der stumper og aller helst også bare en forårsjakke (sådan en rædsel fra 80’erne fra et joggingsæt). Nå ja og så er udfordringen at meget af det hun kan lide koster en formue eller er umuligt at skaffe fx ønskede hun sig en gul hue og jeg prøvede alle butikker og nettet, men vi endte på et kompromis med en rød.
Så ro på - ingen sorger på forskud for hvem ved hvordan moden er når din datter når der til 
Med hensyn til bikini, så synes jeg det ser så sjovt ud når en lille pige på 5 år render rundt med bikinitoppen helt oppe under armhulen og man kan se brystvorterne. Min holdning er af med toppen og vil man ikke have man kan se brystvorterne så ind med badedragt. Min datter på 15 går med bikini (og spurgte meget forarget da hun så billede af mig som 22 årlig på stranden: jamen mor hvorfor har du ingen top på, du har jo bare bryster!!!!!!)
Anmeld
Citér