G-streng hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2018

AnoMom

Abracadabra skriver:

Gud, jeg vil meget hellere have 4 baller end en G-streng! Synes de er både ubehagelige, uklædelige og (undskyld) uhygiejniske.

Derudover hører de til i en anden tid: Den gang røvgevir var smart.

Moden skifter nok igen, men lige nu kan jeg ikke forestille mig, at de bliver moderne igen. Forhåbentlig går der mange år.

Jamen det er da godt for dig at du har det sådan. Men det ændre ikke på at jeg synes at g streng er 100 gange mere behagelige en 4 balde trusser. 

Har aldrig for mig haft noget som helst med mode at gøre. Men ene og alene om at have det komfortabelt i de tøj jeg har på. Og det gælder alt tøj. Har aldrig fulgt moden og kommer heller aldrig til det. Gider ikke blende ind i mængden.  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2018

Dorthe1986

Aldrig! Jeg gik selv med g-streng da jeg var teenager, men kunne ikke drømme om det i dag  En ting er signalværdien, som man kan diskutere, men synes også det er et utrolig uhygiejnisk stykke tøj. 

Anmeld Citér

13. februar 2018

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Hej - 

Jeg tager lige sorgerne på forskud, da min datter endnu ikke er særlig gammel. Men det bliver hun jo en dag, og jeg kan ikke lade være med at tænke lidt på det. 

Jeg husker nemlig fra mig selv, at jeg som tolvårig, gik med helt mavekorte bluser og massere af parfume, da det jo var på mode. Og at flere i den aldersgruppe, gik i g-streng, der blev solgt helt ned til 8-9 års alderen. 

Ville I tillade helt unge piger disse ting, eller sætte en grænse? Også hvad angår bikinier til helt små piger. 

Jeg tænker at jeg ikke ville sponsorere g-string til min datter førend hun er 15-16 år, hvis hun skulle ønske sig at gå med dem. Men efter dette er det vel reelt set urealistisk at bestemme hvilket tøj ens barn vil gå med, tænker jeg? 

Mht. bikini, min datter på 9 år har en bikini, men det er mere sådan en sports bikini, hvor det er en slags firkantet hel top, og så en underdel, altså en ikke ala en bh, som overdel - og det syntes jeg er fint.

Parfume, der mener jeg også at de skal være omkring 14-15 år, men deodorant mener jeg godt at nogle børn kan have behov for tidligere

Anmeld Citér

13. februar 2018

Oddi

Profilbillede for Oddi

Hihi..

Jeg var så "dum" dengang jeg var 13-14 år at jeg købte et par g-strengstrusser (som mange af mine andre veninder gik i)..Som den hygiejniske tøs jeg var vidste jeg godt at nyt tøj, og særligt undertøj, lige skal vaskes inden brug - så jeg lagde dem da pænt til vask. 

Gal jeg fik en opsang af min mor da hun fandt dem haha.. Og set i bagspejlet var det sku meget passende haha... 

Hvis jeg får en pige en dag vil jeg sige, at g-streng er på ingen måde noget jeg vil sponsorere men køber hun dem selv når hun når gymnasiealder, 17-18år, så vil jeg nok ikke gøre noget ved det. 

Men langt under det ville jeg ikke synes var acceptabelt. Når man har sexet undertøj på den måde så sender man nogle signaler. Og det er ikke altid man som 15-16årig er klar til de ting der følger med de signaler man sender, så derfor synes jeg man skal være lidt ældre. 

Anmeld Citér

13. februar 2018

MorTil3+

Jeg har gået med g strenge siden jeg var 12 år og kunne aldrig finde på at ta et par mormor trusser på. Min datter får lov når/hvis hun selv efterspørger det, synes ikke det sender nogle bestemte signaler at ha g strenge på, det er trusser ligesom alm og hipsters. Og for mig er det helt naturligt at gå med g streng og tænker ikke at der skal alder på undertøj. Er helt overrasket over hvor mange af jer der går med mormor trusser. Kender ikke nogle kvinder i min omgangskreds der går med dem, de bruger alle g strenge. 

Anmeld Citér

13. februar 2018

Mom

Profilbillede for Mom
MorTil3+ skriver:

Jeg har gået med g strenge siden jeg var 12 år og kunne aldrig finde på at ta et par mormor trusser på. Min datter får lov når/hvis hun selv efterspørger det, synes ikke det sender nogle bestemte signaler at ha g strenge på, det er trusser ligesom alm og hipsters. Og for mig er det helt naturligt at gå med g streng og tænker ikke at der skal alder på undertøj. Er helt overrasket over hvor mange af jer der går med mormor trusser. Kender ikke nogle kvinder i min omgangskreds der går med dem, de bruger alle g strenge. 

Hvad er en mormortrusse i din verden?

Jeg går meget sjældent med g-string, og aldrig om vinteren. Men jeg går derimod heller aldrig med "store" trusser, men ganske almindelige pæne trusser. I min verden er en mormortrusse, en stor trusse med en "kæmpe" bagdel, imens en almindelig trusse er mindre. Ej det er skisme da svært at forklare 

Men hvad er en mormortrusse, egentlig.?

Anmeld Citér

13. februar 2018

MorTil3+

Mom skriver:

Hvad er en mormortrusse i din verden?

Jeg går meget sjældent med g-string, og aldrig om vinteren. Men jeg går derimod heller aldrig med "store" trusser, men ganske almindelige pæne trusser. I min verden er en mormortrusse, en stor trusse med en "kæmpe" bagdel, imens en almindelig trusse er mindre. Ej det er skisme da svært at forklare 

Men hvad er en mormortrusse, egentlig.?

En mormor trusse, er en trusse, og så er der hipsters, g strenge og boxers. Og så er det underordnet hvor store de er, det er stadig en mormor trusse i min verden. Min datter bruger hipsters da mormor trusserne altid kravler op i den ene side og hun synes det er vildt irriterende. Ville heller aldrig give mine drenge trusser på, de bruger boxers.

Anmeld Citér

13. februar 2018

Mom

Profilbillede for Mom
MorTil3+ skriver:

En mormor trusse, er en trusse, og så er der hipsters, g strenge og boxers. Og så er det underordnet hvor store de er, det er stadig en mormor trusse i min verden. Min datter bruger hipsters da mormor trusserne altid kravler op i den ene side og hun synes det er vildt irriterende. Ville heller aldrig give mine drenge trusser på, de bruger boxers.

Så der er ikke forskel på en stor sloggi trusse, eller en anden pæn, mindre trusse  - begge er mormortrusser i din verden?

Jeg spørger ikke for at starte en debat om trusser , mere bare for at forstå DIN definition, af en mormortrusse. 

Jeg kan sagtens se forskellen på en g-string, hipsters og boxerdrenge. Men i min verden er der også forskel på en almindelig trusse og så en mormor trusse

Anmeld Citér

13. februar 2018

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Abracadabra skriver:

Gud, jeg vil meget hellere have 4 baller end en G-streng! Synes de er både ubehagelige, uklædelige og (undskyld) uhygiejniske.

Derudover hører de til i en anden tid: Den gang røvgevir var smart.

Moden skifter nok igen, men lige nu kan jeg ikke forestille mig, at de bliver moderne igen. Forhåbentlig går der mange år.

Jeg tvivler på, de kommer tilbage “for real”.  http://felding.dk/wp-content/uploads/2014/02/20130402_danske_kvinder_smider_g-strengstrusserne.pdf

Anmeld Citér

13. februar 2018

Anonym

Hvem filan går i g-streng eller andet undertøj pga moden? Troede sgu ikke undertøj var mode præget, der er jo ligesom ikke ret mange der ser det? 

Jeg har sgu aldrig gået i andet end g-strenge så mine trusser ikke kravler op eller kan ses gennem bukserne. Udelukkende derfor. Og så synes jeg ikke man mærker man har g-streng på. Troede godt nok heller ikke at så mange gik i alm trusser

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.