Abracadabra skriver:
Er der dig, som nogle gange glemmer at give din dreng hans tøj med hjem fra samvær? For så kan jeg godt forstå, hvis din eksmand ikke gider give et dyrt fastelavnskostume med.
Helt enig..
her kan far være en hat til at få ting retur. Jeg har mistet rigtig meget nyt fint tøj på den konto, hvor de er kommet hjem fra far i noget temmelig brugt tøj, selvom jeg sendte dem afsted i noget helt nyt. Jeg har kkke gjort et nummer ud af detZ men stiltiende bare sagt til mig selv, at fra nu af er det fars tøj der bliver "frem og tilbage" tøj. Så får han altid sit retur med det samme og jeg mister ikke noget. Andet end det han allerede ligger inde med
Det samme med madkasser. Jeg har købt nogen fra sistema med ruminddelere osv som både jeg og datteren er mega glade for at bruge, men jeg ved bare at far ville glemme at når det blev fredag skulle alle dele med retur. Så jeg bruger sistema i løbet at ugen når de er her, og når vi rammer skiftedag bruger jeg en af de gamle almindelige madkasser som han så bruger i hans uge.
Sådan bliver man når man oplever at der ikke bliver tænkt over tingene
men ja, jeg gør det uden at skabe konflikt over det. Men det er self svært for faren her, når mor specifikt spørger til at få et kostume med.
Anmeld
Citér