Jeg skriver ano for ikke at hænge nogen ud.
Vi er fire piger og en dreng i min familie og vi er alle meget tætte.
Min ene lillesøster har det bare rigtig svært med sig selv og det er nu så slemt at vi ikke har kontakt til hende, konflikten begyndte i november. Hun føler sig forkert og udenfor sagdr hun. Og jeg kan da godt forstå hvad hun mener med at hun ikke ligner os, jeg forstår bare ikke hvorfor hub føler sig fed og grim.. hun ligner vores mor og vi andre ligner vores far.
Mine 2 andre søster og mig ligner hinanden rigtig meget, vi er alle omkring 170 cm, 55-60 kilo, meget langt mørk hår og store bryster (undskyld detaljerne) men min lillesøster er omkring 160 cm og vejet nok 65 kilo, så altså helt normal og bestemt ikke overvægtig, hun har lysere hår og ikke særlig store bryster, hun har derimod den perfekte timeglas figur.
Men hun føler sig fed og grim sammen med os og har nu meldt fra til en fælles koncert oplevelse i marts, hun vil stadig gerne ses med vores bror, men ikke os søstre. Vi er så kede af det og forstår slet ikke hvorfor hun har fået det sådan, hun har aldrig givet udtryk for noget før og i min familie giver vi hinanden mange komplimenter og der er ikke nogen der har nogen sagt noget som skulle antyde hun var grim eller fed.
Når vi prøver at spørge hende om det, om Hun har det svært eller andet, beder hun os lukke røven og blande os udenom for vi forstår hende alligevel ikke..
Jeg tog så forbi hende i sidste uge for at tale med hende, jeg havde jogging bukser og en knold ihåret (altså rigtig mor grim hehe) det gik helt galt. Da hun åbner døren invitere hun mig ikke ind men stirrer bare på mig i døren, jeg læner mig frem for at kramme hende men hun træder tilbage og siger i en rigtig led tone -selvfølgelig ligner du en diva- og lukker døren. Jeg banker og ringer på men hun åbner ikke igen. Jeg ringer så til min mor fordi jeg er så ked af det og forvirret, men min mor tager det helt forkert og dukker op hos min søster. Jeg er der stadigvæk da min mor kommer, min mor bliver så lukket ind og jeg bliver udenfor, de råber og skriger inde i lejligheden og jeg bliver nervøs. Da jeg går ind i lejligheden bliver min søster rasende og skubber os ud af døren. Min mor er vildt dramatisk og hyler og jamrer, jeg følger hende hjem og siden har jeg ikke snakket med min søster
PS. Mindste søster er 22, den pågældende søster er 25, jeg er 27, min bror er 29 og min store søster er 31