Kan jeg melde ham?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ubehageligt 

Hvor meget drejer det sig om i gæld? Håber det er overskueligt at kunne komme af med.. Han må da være temmelig desperat og vildt han "jagter" dig på den måde når det har kørt over retten, du står der gravid og har ikke engang stiftet gælden... det må være ubehageligt. Føler med dig, rigtig øv situation

Han siger gælden er 3000kr og Ja det er da ikke det højeste beløb men vil bare godt have noget dokumentation for det.  

Og ja han er meget ubehageligt . Er begyndt at føle mig ret utryg og hvor ved han fra jeg er flyttet og hvor har han min nye adresse fra? Pyha det er så ubehageligt. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2018

Mortilah

3000.. det er heldigvis ikke meget! 

Jeg synes bestemt du ikke skal finde sig i den ubehagelige opførsel og jeg synes at du skal kontakte politiet. Desuden kan det ik på nogen måde være forkert at skifte bopæl selvom man skylder 3000 kr, som er udokumenterede..

Anmeld Citér

30. januar 2018

Anonym

Hvis du har været i fogedretten med gælden fra ham af,så har både retten og dig den dokumentation du ønsker.

Jeg synes så det lyder som noger der ikke ee helt efter bogen.

Anmeld Citér

30. januar 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvis du har været i fogedretten med gælden fra ham af,så har både retten og dig den dokumentation du ønsker.

Jeg synes så det lyder som noger der ikke ee helt efter bogen.

Hvilken dokumentation? Manden kan jo bare aflevere det til mig og ikke bare skriv tal over en e mail 

Anmeld Citér

31. januar 2018

numsefisk

Profilbillede for numsefisk
Anonym skriver:

Hvilken dokumentation? Manden kan jo bare aflevere det til mig og ikke bare skriv tal over en e mail 

Var det i fogedretten du var med den sag? Eller andre? 

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld Citér

31. januar 2018

Cassandra

Anonym skriver:

Sagen er den min eks har lavet gæld til en fyr der har en virksomhed som sælger øl osv. Det står i mit navn og sevfølgelig mig som hæfter for Det!  

De sidste år har han virkelig været grænse ovwrskridene over for mig og min familie han kommer og ringer på ringer til mig osv. Det her er trods alt selvom jeg har været i retten og er blevet erklæret insolovent og jeg ikke har midler pt. Til betale ham.  Derudover kan han ikke komme med de de faktura jeg ber' om så jeg kan se det oprigtige skyld osv. Han har bare klasket nogle tal over e-mil hvilket jeg ikke syntes er godt nok.

Vi er lige flyttet til en anden by og ugen efter ringer han og siger til mig jeg kan se du er flyttet og spurgte ham om det var ulovligt??? Han spørg hvornår jeg så har tænkt mig at betale lidt af på gælden hvor jeg svarer at når jeg kan få den nødvendige dokumentation på det hele osv. Han bliver sur og ligger røret på. 

Og ja og så idag dukker han sørme op på min adresse og er trådt ind på min grund (gang) hvilket er vildt ubehageligt hans undskyldning var jeg kunne jo være åbne og jeg har ikke hørt ham ringe på!!! Og jeg har altså en hund der reagere ved det mindste! 

Jeg spørg ham hvor han har min adresse fra? Hvor han svarer den kan jeg altid få fat i!  

Jeg bliver faktisk ret sur beder ham om at forlade min grund og ikke komme tilbage her til. Han svarer mig så jeg kommer ind til jeg har fået hvad jeg vil have. 

Dette er bare en kort fortælling har virkelig fundet mig i hans ubehagelige adfærd længe og det her var grænsen  Ja jeg skylder manden og hans virksomhed penge men giver det ham.ret til at gøre det han gør? 

Jeg synes han er  ubehagelig kan man melde ham til politiet eller noget så han ik dukker op? Jeg føler mig ret utryg i mit eget hjem og at han kan finde på at bare vade ind...

Hejsa

Hvis du har været i fogedretten - så er det vel også fordi det er dig som skylder pengene (selvom du siger at det er din x som har startet gælden). Du skriver du har barn og bor selv - og at gælden er på 3000 kr - Som enlig med barn får du jo ret til yderligere tilskud til børne og ungeydelse - betal gælden med dine børnepenge!

Anmeld Citér

31. januar 2018

Anonym

Hvad jeg forstår så har du været I fogedretten for en anden sag. 

Men ja manden skal give dig noget ordentlig dokumentation for gælden, kan han ikke det så er gælden reelt ikke eksisterende, hvis det er er gæld som har været under bordet, så kan han ikke give dig den dokumantion og derfor er hans eneste måde at få pengene på er at kontakte dig, men han må ikke opsøge dig som han gør og stalke dig hvor du end flytter hen. Har du privat adresse for hvis ikke vil man let kunne finde dig via internettet :-) 

Jeg syntes du skal tage en snak med politiet og fortælle hvordan tingene forholder sig OGSÅ omkring at han ikke vil levere den korrekte dokumentation. Kommer han igen og siger igen at han går når han har fået hvad han vil have, så sig, Det tager jeg som en trussel og vil nu ringe til politiet. 

Jeg har haft "ligende problem" dog med en eks som stækkede mig og truede mine veninder og familie. 

Han kunne finde mig pga jeg ikke havde skjult adresse og da han en dag dukkede op stod han foran min dør i 2,5 time ( Jeg lagde og sov og havde video overvågning) jeg vågnede da jeg kunne hører noget og der stod han. Og jeg ringede efter politiet. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.