Hvad jeg forstår så har du været I fogedretten for en anden sag.
Men ja manden skal give dig noget ordentlig dokumentation for gælden, kan han ikke det så er gælden reelt ikke eksisterende, hvis det er er gæld som har været under bordet, så kan han ikke give dig den dokumantion og derfor er hans eneste måde at få pengene på er at kontakte dig, men han må ikke opsøge dig som han gør og stalke dig hvor du end flytter hen. Har du privat adresse for hvis ikke vil man let kunne finde dig via internettet :-)
Jeg syntes du skal tage en snak med politiet og fortælle hvordan tingene forholder sig OGSÅ omkring at han ikke vil levere den korrekte dokumentation. Kommer han igen og siger igen at han går når han har fået hvad han vil have, så sig, Det tager jeg som en trussel og vil nu ringe til politiet.
Jeg har haft "ligende problem" dog med en eks som stækkede mig og truede mine veninder og familie.
Han kunne finde mig pga jeg ikke havde skjult adresse og da han en dag dukkede op stod han foran min dør i 2,5 time ( Jeg lagde og sov og havde video overvågning) jeg vågnede da jeg kunne hører noget og der stod han. Og jeg ringede efter politiet.
Anmeld
Citér