Sagen er den min eks har lavet gæld til en fyr der har en virksomhed som sælger øl osv. Det står i mit navn og sevfølgelig mig som hæfter for Det!
De sidste år har han virkelig været grænse ovwrskridene over for mig og min familie han kommer og ringer på ringer til mig osv. Det her er trods alt selvom jeg har været i retten og er blevet erklæret insolovent og jeg ikke har midler pt. Til betale ham. Derudover kan han ikke komme med de de faktura jeg ber' om så jeg kan se det oprigtige skyld osv. Han har bare klasket nogle tal over e-mil hvilket jeg ikke syntes er godt nok.
Vi er lige flyttet til en anden by og ugen efter ringer han og siger til mig jeg kan se du er flyttet og spurgte ham om det var ulovligt??? Han spørg hvornår jeg så har tænkt mig at betale lidt af på gælden hvor jeg svarer at når jeg kan få den nødvendige dokumentation på det hele osv. Han bliver sur og ligger røret på.
Og ja og så idag dukker han sørme op på min adresse og er trådt ind på min grund (gang) hvilket er vildt ubehageligt hans undskyldning var jeg kunne jo være åbne og jeg har ikke hørt ham ringe på!!! Og jeg har altså en hund der reagere ved det mindste!
Jeg spørg ham hvor han har min adresse fra? Hvor han svarer den kan jeg altid få fat i!
Jeg bliver faktisk ret sur beder ham om at forlade min grund og ikke komme tilbage her til. Han svarer mig så jeg kommer ind til jeg har fået hvad jeg vil have.
Dette er bare en kort fortælling har virkelig fundet mig i hans ubehagelige adfærd længe og det her var grænsen
Ja jeg skylder manden og hans virksomhed penge men giver det ham.ret til at gøre det han gør?
Jeg synes han er ubehagelig
kan man melde ham til politiet eller noget så han ik dukker op? Jeg føler mig ret utryg i mit eget hjem og at han kan finde på at bare vade ind...
Anmeld
Citér