Jeg skrive anonymt r herinde i fald vedkommende har bruger her, da jeg trods alt ikke ønsker hænge nogen direkte ud.
Men er i allesammen, jer der ikke allerede gør det, søde for pokker at holde jeres opkastsyge børn hjemme? Jeg ligger syg med opkast og kan ikke tage mig af min nyfødte, ligesom jeg skal krydse alt for, at hun ikke bliver smittet. Finder ud af min store datters legekammerat også er hjemme med opkast i dag, hun har været på besøg her. Sørme om ikke hendes mor fortæller mig, at en pige fra min datters klasse forleden havde sagt til hende, at hun havde kastet op hele natten men følte sig frisk så hun var kommet i skole.
Are. You. Fucking. Kidding. Me!? Jeg har om nogen forståelse for, at det kan være svært at få fri eller finde pasning, men det er simpelthen ikke i orden at sende sådan et barn afsted, fordi det netop er den slags der kan igangsætte større epidemier, som lader til at være startet i dette tilfælde.
Gud hvor er jeg ærgerlig, altså. Selvom ens barn er frisk om morgenen, er det på ingen måde ensbetydende med, at barnet ikke smitter!
Nå, bare et lille opråb. Hvis der bare var en, der ikke vidste, at man smitter selvom man ikke kaster op mere, som næste gang holder sit barn hjemme, så se bare lidt af målet da nået.
Godnat, jeg vil ned og snakke med den store kumme igen.
Anmeld
Citér