Lje skriver:
Jeg er skam ikke sur og uvenlig og hvad du ellers skriver. Jeg har svaret dig ganske sobert og konstruktivt. Dog med en undren over, at I ikke længe har ageret, når det står så skidt til med tænderne. Det undre mig, at man kan ignorere det så længe.
Det er da dejligt, I gør noget ved det nu. Jeg håber ikke, det er for sent.
Vh.
Det har for det første ikke stået på over 1 år. Jeg mener det inden for de seneste få måneder, vil jeg mene.
Og ved ikke hvordan jeg skal forklarer det. Det er ikke så slemt som nogle børn når de bider sammen så kan man se hullet tydelig ved at bare se på dem.
I vores datters tilfælde er det når hun bider sammen så skal hun være liggende for at man kan se at tænderne i overmunden bøjer lidt. Håber det er forståeligt det jeg lige skrev.
Men dermed ikke sagt at jeg ikke synes det er forfærdeligt at hun stadig brugte sut som 3 år og 5 måneder.
Men beslutning er taget. Og har læst hvornår og hvordan det bedst skal stoppes det med sut.
Så på fredag der fortæller vi vores datter at dagen efter. Altså nu hun sover og vågner. Så skal vi køre til suttetræret og hænge alle hendes sutter der, da hun ikke skal bruge sut mere om natten. Og at når vi har gjort det. Så køre vi hen og hun må vælge en gave.
jeg glæder mig til hun skal af med den sut som skader hendes tænder. Og ved nok at vi nok kommer til at have nætter med skrig og skrål. Men jeg bliver spændt på om hvor let eller svært det kommer til at gå. Og hvordan hun kommer til at redigere på det.
Anmeld
Citér