Min søn er nu 4 mdr, og jeg har købt mel ind til at forsøge med vælling.. Jeg har ammet stort set fuldt indtil 3 mdr hvor jeg måtte supl. Med mme fordi han var så sulten hele tiden. Han vejede 4100 ved fødslen, han er en stor dreng!
Den sidste måned er han begyndt at vågne hver 2. Time for mad. Og om dagen kan han godt spise en gang i timen. Han virker enorm sulten, han er tvær og sover stort set ikke om dagen (20min af gangen).. Han blir mere og mere sur i løbet af dagen og er svær at få til ro. Han mangler virkelig søvn kan jeg både se og mærke på ham.
Min drøm om at fuldammer til 6mdr er ved at gå i vasken (gjorde den allerede da jeg måtte supplere med mme), men jeg tager sundhedsstyrelsens anbefalinger alvorligt og ville vente til han var 6 mdr. Jeg føler mig som en ELENDIG mor. Og jeg er bange for at ødelægge hans tarm system
..
Udover det viser han alle tegn på han er klar. Han startede med vand af kop for en måned siden, rækker ud efter alt mad, siger fra når han er mæt, har prøvet at give ham mme fra en ske og han kan sagtens og hygger sig med det.
Spørgsmålet er om jeg skal gå imod alt hvad jeg tror på, og give ham vælling for at se om han blir mæt? Synes virkelig det er en svær beslutning. Har mange følelser i Det, men det er også svært at bare vente og se på ens barn ikke blir ordenligt mæt.
Anmeld
Citér