Underretning fra sygehuset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2018

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

Jeg håber, du får slettet din tråd.

Jeg har selv haft problemer med offentlige instanser, som ikke ville se fornuft. Her var det en sundhedsplejerske, og det var en lang kamp at komme væk fra det billede, hun havde malet af mig som mor. 

Men det lykkedes. Jeg ønsker dig held og lykke.

Jeg kan sagtens forstå det, hvis ts er trist lige nu, men jeg ved også at en underretning ikke behøver at være en dårlig ting, det kan faktisk også være en hjælp til en familie som mangler lidt støtte, samtaler eller nogle værktøjer for at blive bedre stillet i nogle svære situationer. Hvis man samlinger hvad ts har skrevet i dag og i tidligere opslag som anonym, så tror jeg faktisk at en underretning vil være til gavn for ts og hendes familie, ikke for på nogen måde at skade ts, men for at give den hjælp som det lyder som om at de har brug for.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2018

Sprit25

Abracadabra skriver:

Du har tydeligvis brug for hjælp! Ikke fordi dit barn er synderlig beskidt, men fordi du beskriver, at du har det meget, meget svært med at være mor for ham. Du har flere meget fortvivlede tråde herinde, og havde jeg kendt din identitet, havde jeg selv skrevet en underretning.

En underretning handler om, at nogen har set, at du har brug for hjælp. Og du har herinde skreget på hjælp. Nu FÅR du hjælp. En underretning medfører ikke tvangsfjernelse. En underretning medfører hjælp til dig og dine børn. Du har virkelig brug for den underretning. 

Word! 

Anmeld

10. januar 2018

jjuhl

Profilbillede for jjuhl

Håber du stadig læser med på sidelinjen

En af mine veninder fin lavet en underretning på deres datter. Ikke fordi der er noget i vejen med dem som forældre men fordi der er noget i vejen med Deres datter. Det var simpelthen den letteste vej igennem systemet for dem at få hjælp. ikke til aflastning men til værktøjer og hun kan blive udret. Men den læge har da ikke været særlig sympatisk at høre på og har ikke fået sig formuleret ret godt. Kan du måske ringe og snakke med hende på ny?? 

Og vores IKEA stol er altså også nusset, jeg fælder en del og mine piger kan altså også have pletter på tøjet og lidt smus i folderne. Jeg er en god mor alligevel 

Anmeld

10. januar 2018

Anonym

Hck skriver:

Jeg kan sagtens forstå det, hvis ts er trist lige nu, men jeg ved også at en underretning ikke behøver at være en dårlig ting, det kan faktisk også være en hjælp til en familie som mangler lidt støtte, samtaler eller nogle værktøjer for at blive bedre stillet i nogle svære situationer. Hvis man samlinger hvad ts har skrevet i dag og i tidligere opslag som anonym, så tror jeg faktisk at en underretning vil være til gavn for ts og hendes familie, ikke for på nogen måde at skade ts, men for at give den hjælp som det lyder som om at de har brug for.

Det har du ret i. Det er bare ærgerligt, at TS er endt med at føle, at det sker af de forkerte årsager, og at hun bliver opfattet som at tabe bolden i sin rolle som mor på grund af detaljer i stedet for simpelthen at være maksimalt presset af sin situation.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.