Underretning fra sygehuset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2018

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Rolig nu, forstår godt du er oprevet, men slap af, som en anden skriver er du nødt til at tage det som en hjælp.

jeg og andre herinde aner ikke om han var beskidt eller ej og aner ikke om der ligger mere bag, men man bliver altså ikke indberrettet uden en god grund.

du skriver at han havde snavs på sig og han har haft det før. Det er måske også lidt dumt, hvis du i forvejen har indberetninger og tærsklen for en ny indberetning måske er lidt kortere. Hvis jeg var blevet indberettet ville jeg da sidde på nåle og i hvert fald ikke gå ind med et barn med snavs i hovedet mm til diverse besøg hos offentlige indstanser 

Men hvis han hver gang er snavset/beskidt, så forstår jeg måske godt at de har indberrettet på det gundlag

Jeg fortryder at have lavet denne tråd. Unlad venligst at svare mere på den.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2018

Anonym

Jeg fortryder at have lavet denne tråd. Unlad venligst at svare mere på den.

Enig med dig soonmom

Anmeld

10. januar 2018

Anonym trådstarter

Ligner dette her en møgbeskidt dreng som fortjener en indberetning?

Billeder slettet af Staff

Anmeld

10. januar 2018

Hck

Profilbillede for Hck

Ligner dette her en møgbeskidt dreng som fortjener en indberetning?

Ingen her kan sige uden af kende jer nærmere om din 4 underretning  på dine børn har noget på sig. Jeg tror helt ærligt også af der har ligget noget andet til grund ( ikke for at dunke dig oven i hovedet).  Nej, din søn ser ikke specielt beskidt ud på billederne, men jeg indrømmer , at det første jeg så på de billeder var det lidt beskidte bord og det lange mørke hår. Ja, vi har nok alle prøvet at der ser sådan ud, men hvis du skal bevise renlighed, er det nok ikke de billeder du skal bruge.

Anmeld

10. januar 2018

Anonym trådstarter

Hck skriver:

Ingen her kan sige uden af kende jer nærmere om din 4 underretning  på dine børn har noget på sig. Jeg tror helt ærligt også af der har ligget noget andet til grund ( ikke for at dunke dig oven i hovedet).  Nej, din søn ser ikke specielt beskidt ud på billederne, men jeg indrømmer , at det første jeg så på de billeder var det lidt beskidte bord og det lange mørke hår. Ja, vi har nok alle prøvet at der ser sådan ud, men hvis du skal bevise renlighed, er det nok ikke de billeder du skal bruge.

• Der gik noget galt. Jeg forsøgte at afbryde at sætte de billeder op, fordi jeg lavede indlægget på min telefon, inden jeg lavede det andet på min computer. Åbenbart har mun telefon så lagt det op, selvom jeg forsøgte at gå tilbage uden at have lagt op.

Jeg vil gerne have slettet hele tråden, hvis der er en Moderator der kigger med.

Anmeld

10. januar 2018

Anonym

Jeg håber, du får slettet din tråd.

Jeg har selv haft problemer med offentlige instanser, som ikke ville se fornuft. Her var det en sundhedsplejerske, og det var en lang kamp at komme væk fra det billede, hun havde malet af mig som mor. 

Men det lykkedes. Jeg ønsker dig held og lykke.

Anmeld

10. januar 2018

Anonym

Endnu en trist kvinde der har slettet sig herindefra. Håber folk er noget anderledes i det virkelige liv end på nettet. Hvis man ser en der græder, er fortvivlet såret og ligger ned, så samler man mennesket op, giver en serviet og stille venter på mennesket kommer til sig selv. Før man udpeger hvorfor det er deres egen skyld at de ligger ned og er kede af det, for at markere at man selv kan se tingene mere rationelt og klogt. Det skal da nok være tid til..

Anmeld

10. januar 2018

Sprit25

Anonym skriver:

Endnu en trist kvinde der har slettet sig herindefra. Håber folk er noget anderledes i det virkelige liv end på nettet. Hvis man ser en der græder, er fortvivlet såret og ligger ned, så samler man mennesket op, giver en serviet og stille venter på mennesket kommer til sig selv. Før man udpeger hvorfor det er deres egen skyld at de ligger ned og er kede af det, for at markere at man selv kan se tingene mere rationelt og klogt. Det skal da nok være tid til..

HVis en af mine veninder fortalte at hun var blevet underrettet og jeg kunne se en mening med det. Tjah så ville jeg sige det. 

Udfra de tråde ts har lagt herinde tidligere må jeh indrømme jeg da også har tænkt om aflastning ville være en god ide. Fordi ts er mega hårdt spændt for. 

Anmeld

10. januar 2018

Anonym

Sprit25 skriver:

HVis en af mine veninder fortalte at hun var blevet underrettet og jeg kunne se en mening med det. Tjah så ville jeg sige det. 

Udfra de tråde ts har lagt herinde tidligere må jeh indrømme jeg da også har tænkt om aflastning ville være en god ide. Fordi ts er mega hårdt spændt for. 

Det ville jeg også. Men jeg ville vente til min veninde ikke var helt oppe at køre, fortvivlet og med rystende hænder. Hun ville ringe mig op for at få støtte og medfølelse. Og det ville jeg give. Ikke se koldt på hendes tårer og blive ved med at fortælle hvorfor det er hendes egen skyld. Den snak kan vi tage op når hun har mærket støtten og varmen og roen fra det menneske hun søgte det fra. 

Anmeld

10. januar 2018

Abracadabra

Du har tydeligvis brug for hjælp! Ikke fordi dit barn er synderlig beskidt, men fordi du beskriver, at du har det meget, meget svært med at være mor for ham. Du har flere meget fortvivlede tråde herinde, og havde jeg kendt din identitet, havde jeg selv skrevet en underretning.

En underretning handler om, at nogen har set, at du har brug for hjælp. Og du har herinde skreget på hjælp. Nu FÅR du hjælp. En underretning medfører ikke tvangsfjernelse. En underretning medfører hjælp til dig og dine børn. Du har virkelig brug for den underretning. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.