Dating.... brug for råd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2018

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Ja jeg synes det ret klamt at hoppe på en fyr man ikke rigtig kender.. manden udnytter hende jo kun for at få et knald... og det har han også gjort tydeligvis.. 

Men HVORFOR er det klamt?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Ja jeg synes det ret klamt at hoppe på en fyr man ikke rigtig kender.. manden udnytter hende jo kun for at få et knald... og det har han også gjort tydeligvis.. 

Hvad tænker du så om manden der hopper på en pige han nærmest ikke kender?  

jeg håber da at ts også havde lyst til sex da de knaldede, så på den måde er det i min verden ikke at udnytte. Det var en handling de begge havde lyst til. Hun var ikke blevet lovet noget, og det var han heller ikke. 

Anmeld Citér

15. januar 2018

Anonym

Mom skriver:

Men HVORFOR er det klamt?

Så længe man har et seriøst forhold og kun har en partner er det fint.. men synes det er ret klamt man bare knalder fra højre til venstre hvis du forstår mig hvilket jeg kan mærke du ikke vil.. men det er bare min mening... 

Anmeld Citér

15. januar 2018

Tommelise

Anonym skriver:

4 mdr efter en skilsmisse? Hmm, min kæreste blev officielt skilt i august 14, og vi mødte hinanden 1 januar 2015.. 

Du aner jo ikke hvor længe inden skilsmissen det reelt har været slut.. 

Nej, det ved jeg ikke.

Men det tyder ikke på, at manden er interesseret. Mænd skal nok henvende sig, hvis de er interesserede.

Og han havde også en aftale med en anden kvinde.

Anmeld Citér

15. januar 2018

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Så længe man har et seriøst forhold og kun har en partner er det fint.. men synes det er ret klamt man bare knalder fra højre til venstre hvis du forstår mig hvilket jeg kan mærke du ikke vil.. men det er bare min mening... 

Men er det præcist som gør det klamt? 

Jeg forstår ikke hvordan det skulle være klamt at 2 mennesker dyrker sex, hvis begge syntes det er fint. 

Er det fysisk du syntes det er klamt eller er det noget mentalt, som ala at kvinden ikke må være sammen med "for mange"?

Jeg spørger fordi jeg gerne vil forstå dit synspunkt?

Anmeld Citér

15. januar 2018

lineog4

Anonym skriver:

Nu er jeg så heldig, at jeg aldrig er blevet udnyttet seksuelt - alt det sex jeg ar dyrket har jeg selv ønsket og har aldrig overvejet at jeg gav noget til manden som han kunne udnytte.

Men jeg har selv prøvet at have sex med en jeg vidste jeg ikke ville have et forhold med bare fordi jeg havde lyst til sex med netop ham.

Jeg har aldrig oplevet det som klamt.

Anmeld Citér

15. januar 2018

sandramor

Anonym skriver:

Ha ha ha årh gud stakkels dig...... og du tror ikke at kvinder kan udnytte mænd eller?? Det er sex for pokker..... Det er da ikke noget klamt i det når det er noget begge parter ønsker......  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.