Hej folkens.
Jeg har brug for et råd eller 10....
jeg Er faldet dybt for den her fyr, som tilfældigvis er min nabo!! Han er lige blevet skilt for 4 mdr siden, så det er meget hurtigt at ligge billet ind (hun var utro, og forlod ham og børnene og flyttede direkte over til hendes kæreste).
Jeg har så skrevet lidt med ham i ny og næ... han har aldrig været vildt god til at svare. Og har pludseligt en tildens til ikke at svare tilbage.
For et par uger siden tog jeg mig så sammen og spurgte om han skulle med til by-festen den 28. Dec. Han ville se om han kunne finde barnepige, og ville høre om han måtte komme ind til mig inden, med mine venner (som han ingen kendte). Jeg inviterede ham selvfølgelig.
Han kom, og det var en fantastisk aften med lidt for meget alkohol. Hvorom er, så endte vi med at kysse hele aftenen og jeg tog med ham hjem. Det var fantastisk.
Om morgenen fulgte han mig hjem. Og lige inden han gik ud af døren greb han fat i mig, og kyssede mig farvel.
Han havde om aftene fortalt mig at han havde snakket med den her pige, som skulle komme på besøg dagen efter (fortalte han inden vi begyndte at kysse). Om morgenen da jeg lå med ham i mine arme, blev det vendt til at der kom 3 ekstra børn til en legeaftale... og at moderen skulle med, og blev helt ind til efter Disney sjov...
Nå.... men altså... nu er han så næsten tavs. Som før nævnt var han ikke god til at svare. Men jeg skrev til ham i går til middag. Fik svar omkring aftensmads tid. Svarede ham, og har så intet hørt siden
jeg kan ikke finde ud af om det er et vink med en vognstang... eller om jeg bare skal tage mig sammen og skrive til ham igen, og invitere ham over til en film en aften hvor han er børnefri
han er jo pisse sød... men jeg skal jo også passe på ikke at skræmme ham væk
skal jeg være tålmodig, skrive eller noget helt andet?