Dating.... brug for råd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Hvorfor sexer man med en mand man ikke kender helt? Endda første dag? Han har jo bare udnyttet dig.. 

Fordi kvinder også kan have et behov... jeg har dælme knaldet mange på 1. Date. 100% For MIN skyld den ene er min søde og fantastiske kæreste.. så det er ikke fordi de bare skrider bagefter pr definition. Nogen har jeg selv droppet efter, eller også har det ligget i luften at der ikke var mere end dét.. Men jeg oplevede bestemt ikke at reglen var at man ikke skulle ses igen efter at have knaldet på 1. Date. Slet ikke..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2018

Tommelise

Jeg har stemt nej.

Han virker ikke særlig interesseret, og han havde en aftale med en anden kvinde.

Han skal nok kontakte dig, hvis han virkelig er interesseret.

4 måneder efter skilsmissen er også meget kort tid. Måske har han bare haft brug for bekræftelse.

Anmeld Citér

15. januar 2018

Anonym

Mor11 skriver:

Fordi kvinder også kan have et behov... jeg har dælme knaldet mange på 1. Date. 100% For MIN skyld den ene er min søde og fantastiske kæreste.. så det er ikke fordi de bare skrider bagefter pr definition. Nogen har jeg selv droppet efter, eller også har det ligget i luften at der ikke var mere end dét.. Men jeg oplevede bestemt ikke at reglen var at man ikke skulle ses igen efter at have knaldet på 1. Date. Slet ikke..

Ja og det er for klamt... undskyld men synes bestemt at sådan er for klamt puha... føj

Anmeld Citér

15. januar 2018

Abracadabra

Anonym skriver:

Ja og det er for klamt... undskyld men synes bestemt at sådan er for klamt puha... føj

Klamt? Synes du generelt sex er klamt? Hvad med kys? 

Jeg synes, at du skal moderere dit sprogbrug. Ville du kalde folk klamme IRL?

Anmeld Citér

15. januar 2018

Cherraly

Profilbillede for Cherraly
Anonym skriver:

Hvor trist for dig 

Anmeld Citér

15. januar 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Klam ligefrem.. Well.. Hver sin smag for mig har det været en stor del af at udvikle mig seksuelt Jeg er et meget seksuelt menneske og elsker at udforske og eksperimentere.. og helt ærligt, der er altså noget frækt over at kaste sig uhæmmet over et menneske man næsten ikke kender. Jeg er i hvertfald meget mindre hæmmet end hvis det er en jeg allerede er fanget af og smånervøs overfor pga spirende følelser osv. jeg synes faktisk at dem der er "snerpede" omkring sex, går glip af mega meget, og det er rigtig synd at de ikke ved bedre  

Anmeld Citér

15. januar 2018

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

For klamt? Fordi sex er ulækkert? I guder. Kan du begrunde din holdning, eller er det bare udtryk for en forældet moralsk tankegang, du af uvisse årsager er blevet opdraget med og ikke selv har reflekteret over? 

Anmeld Citér

15. januar 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11
Mor og meget mere skriver:

For klamt? Fordi sex er ulækkert? I guder. Kan du begrunde din holdning, eller er det bare udtryk for en forældet moralsk tankegang, du af uvisse årsager er blevet opdraget med og ikke selv har reflekteret over? 

Det er alligevel imponerende at nogen mennesker ikke er længere fremme her i 2018 mænd får highfives for at nedlægge en dame hurtigt, mens den selvsamme dame bliver shamet hvis hun siger det højt. Men hallo? Man har sgu da altid været to om at have sex  jeg har aldrig forstået hvorfor det kun må være fedt for manden at have været ude og få et godt knald. 

Anmeld Citér

15. januar 2018

Anonym

Tommelise skriver:

Jeg har stemt nej.

Han virker ikke særlig interesseret, og han havde en aftale med en anden kvinde.

Han skal nok kontakte dig, hvis han virkelig er interesseret.

4 måneder efter skilsmissen er også meget kort tid. Måske har han bare haft brug for bekræftelse.

4 mdr efter en skilsmisse? Hmm, min kæreste blev officielt skilt i august 14, og vi mødte hinanden 1 januar 2015.. 

Du aner jo ikke hvor længe inden skilsmissen det reelt har været slut.. 

Anmeld Citér

15. januar 2018

Anonym

Ja jeg synes det ret klamt at hoppe på en fyr man ikke rigtig kender.. manden udnytter hende jo kun for at få et knald... og det har han også gjort tydeligvis.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.