Julehjælp hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2017

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

Det super sødt af dig,  men har det meget svært med at skulle få hjælp på den måde, det bliver for personligt.  Selv en julehjælps pakke føles grænseoverskridende (er også for sent desværre kunne jeg forstå). 

Men nogle råd til billige jule underholdning til fire mennesker vil være dejligt.   Og billig lækker julemad. 

Altså, hvis man har lidt is maven og det ikke skal være helt bestemte ting man for, så er rigtig mange julevarer sat væsentligt ned i pris d.22, 23 og 24, da forretningerne ikke kan bruge det til ret meget bagefter. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2017

Anonym trådstarter

Hck skriver:

Altså, hvis man har lidt is maven og det ikke skal være helt bestemte ting man for, så er rigtig mange julevarer sat væsentligt ned i pris d.22, 23 og 24, da forretningerne ikke kan bruge det til ret meget bagefter. 

Gør de det i br ? 

Anmeld Citér

5. december 2017

Anonym

Ville prøve at slå et opslag op i nogle af næstehjælperne-grupperne inde på facebook og se om der ikke falder noget af der. 

Anmeld Citér

5. december 2017

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

Gør de det i br ? 

Nej, nok ikke. Jeg tænkte mere på madvarer og juleguf

Anmeld Citér

5. december 2017

Anonym trådstarter

Hck skriver:

Nej, nok ikke. Jeg tænkte mere på madvarer og juleguf

Nåh hi hi Sorry  ja det tror jeg du har ret i, i forhold til madvarer. Puha jeg kan godt have is i maven. 

Anmeld Citér

5. december 2017

Ellybelly

Anonym skriver:

Det super sødt af dig,  men har det meget svært med at skulle få hjælp på den måde, det bliver for personligt.  Selv en julehjælps pakke føles grænseoverskridende (er også for sent desværre kunne jeg forstå). 

Men nogle råd til billige jule underholdning til fire mennesker vil være dejligt.   Og billig lækker julemad. 

Det er helt okay  Men sig endelig til 

Anmeld Citér

5. december 2017

Anonym trådstarter

Ellybelly skriver:

Det er helt okay  Men sig endelig til 

Tusind tak. 

Anmeld Citér

6. december 2017

helle85

Anonym skriver:

Bor desværre meget langt fra Herning. Bor i Guldborgsund kommune. 

Men vil helt sikkert undersøge de muligheder der er hernede af, tænker der måske kan være lignende tilbud. 

I Rødbyhavn der har rødekors butikken gemt alle de nye ting de har fået ind i løbet af året, så folk der ikke har så mange penge kan købe julegaver.

Du kunne måske kigge derned evt ringe og høre om de har mere

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

6. december 2017

Meandu

Anonym skriver:

De øsnker sig hele br og LegeKædens katalogers indhold, hi hi. 

Ej den store er glad for LEGO, h*n har dog ikke så meget af det. Den lille øsnker sig mest bondegårds dyr, pyjamasheltene og Paw patrol, men når det sagt så er h*n nem at gøre glad. 

tænker det muligt at finde noget gennem dba til rimelige penge. 

Jeg har nye Paw patrol dyr du gerne må få. Det er godt nok plys dyr, hvis det var noget

Anmeld Citér

6. december 2017

Anonym trådstarter

Meandu skriver:

Jeg har nye Paw patrol dyr du gerne må få. Det er godt nok plys dyr, hvis det var noget

Det virkelig sødt af dig, men som jeg også skrev til en anden så bliver det for personligt at tage imod ting. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.