Julehjælp hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2017

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Det meste julemad er faktisk ret billigt. Sku ned for kød og op for tilbehør. Både rødkål og kartofler er jo ultrabilligt. Risalamande kan gøres billigt, hvis man skruer ned for mandlerne. 

Tusind tak, havde tænkt mig at droppe risalamanden i år og i stedet lave en æblegrød med kanel (har æbler lige uden for heldigvis) tror jeg ikke børnene vil være kede af. 

Men ja, det en god ide at skrue op for tilbehør,  det er selvfølgelig ikke lige så dyrt som en hel and. Måske kan man finde nogle billige andebryster på frys. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2017

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

hvor gamle er dine børn? 

De er 3 og 6 år. Den lille er heldigvis nem, h*n vil blive glad bare h*n har noget at pakke op. 

Anmeld Citér

5. december 2017

AnoMom

Anonym skriver:

De er 3 og 6 år. Den lille er heldigvis nem, h*n vil blive glad bare h*n har noget at pakke op. 

Jeg har måske nogle bøger du godt må få til den lille. Hvis bare du betaler Portoen. Send mig evt pb  

Anmeld Citér

5. december 2017

Anonym trådstarter

Hvad ønsker dine børn sig?

Skriv gerne en privat besked

De øsnker sig hele br og LegeKædens katalogers indhold, hi hi. 

Ej den store er glad for LEGO, h*n har dog ikke så meget af det. Den lille øsnker sig mest bondegårds dyr, pyjamasheltene og Paw patrol, men når det sagt så er h*n nem at gøre glad. 

tænker det muligt at finde noget gennem dba til rimelige penge. 

Anmeld Citér

5. december 2017

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

De øsnker sig hele br og LegeKædens katalogers indhold, hi hi. 

Ej den store er glad for LEGO, h*n har dog ikke så meget af det. Den lille øsnker sig mest bondegårds dyr, pyjamasheltene og Paw patrol, men når det sagt så er h*n nem at gøre glad. 

tænker det muligt at finde noget gennem dba til rimelige penge. 

Sidst vi var i Harald Nyborg havde de en bøtte med bondegårdsdyr i til ca 30 kroner. Dem hygger min 3 årlige datter sig flittigt med

Anmeld Citér

5. december 2017

Anonym trådstarter

SDD skriver:

Sidst vi var i Harald Nyborg havde de en bøtte med bondegårdsdyr i til ca 30 kroner. Dem hygger min 3 årlige datter sig flittigt med

Super tror jeg skal i Harald Nyborg 

tak 

Anmeld Citér

5. december 2017

Carina:-)

Hvis du bor i nærheden af Herning. 

Er der i Hammerum i den lokale menighedshus tilbud om st holde juleaften kvit og frit med mad hygge gaver osv. 

Man skal bare melde sig til 

Ellers er det måske et bud også andre steder i landet.

Prøv at kontakte din lokale præst.

Anmeld Citér

5. december 2017

Ellybelly

Anonym skriver:

Guldborgsund kommune. Ved ikke om de har mulighed for at hjælpe på nogen måde ? 

Skriv evt. en privat besked hvis du har lyst - Vil gerne hjælpe med lidt til julen!

Anmeld Citér

5. december 2017

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Hvis du bor i nærheden af Herning. 

Er der i Hammerum i den lokale menighedshus tilbud om st holde juleaften kvit og frit med mad hygge gaver osv. 

Man skal bare melde sig til 

Ellers er det måske et bud også andre steder i landet.

Prøv at kontakte din lokale præst.

Bor desværre meget langt fra Herning. Bor i Guldborgsund kommune. 

Men vil helt sikkert undersøge de muligheder der er hernede af, tænker der måske kan være lignende tilbud. 

Anmeld Citér

5. december 2017

Anonym trådstarter

Ellybelly skriver:

Skriv evt. en privat besked hvis du har lyst - Vil gerne hjælpe med lidt til julen!

Det super sødt af dig,  men har det meget svært med at skulle få hjælp på den måde, det bliver for personligt.  Selv en julehjælps pakke føles grænseoverskridende (er også for sent desværre kunne jeg forstå). 

Men nogle råd til billige jule underholdning til fire mennesker vil være dejligt.   Og billig lækker julemad. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.