Mening om Emmaljunga Big Star Supreme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2010

frk Jensen

Brumbassen skriver:

Hej

Vi har bestilt en Emmaljunga Big Star supreme, og jeg er ganske tilfreds med valget, syntes den virker robust og lækker at køre med..

Meennn nu har jeg lige hørt og læst om knækket stæl, bremser der ikke virker hjul der er skæve og alle mulige andre tænkelig fejl ved netop denne vogn. Så sider og bliver lidt nervøs, kan ikke helt gennemskue om det "bare" er nogen uheldige forbruger eller om det rent faktisk er et dårlig valg af barnevogn.

Så her mit spørgsmål, har andre netop denne vogn og hvad er jeres erfaring med den?

Tak for hjælpen..

knus

Jeg ELSKER min emmaljunga vogn....

Kan kun rose den HELT op til skyerne. Jeg har aldrig haft problemer med min vogn. Har haft et fladt dæk en enkel gang, ellers køre den som en drøm.

den er nem at komme rundt med, pakke sammen, pakke ud, og den kan være i en lille polo coupé...

kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2010

maria_wlt

Vi har en og ingen problemer herfra.... 

Anmeld

31. august 2010

Lene-Oliver

toboli skriver:

Ej hvor træls -- Her havde vi også købt emmaljunga med uniq stel, men fik efter 14 dage byttet stellet til det alm .. Og der har ALDRIG været problemer..

Vi har købt vores i babysam og jeg hørte rigtig meget dårligt om den inden vi fik den hjem.. MEN manden VILLE have det stel, da vi så endeligt fik den hjem, trak den HELT vildt meget til højre.

Bad min mand køre op med den og klage.. DE tilbød med det samme et andet stel.. Hun sagde det var trukket tilbage pga for mange reklamationer ...

Kan da ikke forstå du ikke er blevet tilbudt et andet stel , har man ikke krav på nyt efter 3 gange ?

Min trækker også meget mod højre. Det er super træls og det er jo ikke en billig vogn.

De er rigtig ubehøvlede når jeg kommer ned med den i ønske børn. Hver gang der er noget med den, kommer de med undskyldninger om at det er mig der har smurt den forkert og jeg smøre den ellers med silikonespray mindst en gang om ugen.

Anmeld

31. august 2010

bullerbassen

Lene-Oliver skriver:

Min trækker også meget mod højre. Det er super træls og det er jo ikke en billig vogn.

De er rigtig ubehøvlede når jeg kommer ned med den i ønske børn. Hver gang der er noget med den, kommer de med undskyldninger om at det er mig der har smurt den forkert og jeg smøre den ellers med silikonespray mindst en gang om ugen.

Nu ved jeg ikke hvor du bor, men vi FRAVALGTE bevist ønskebørn da vi købte barnevognen. Vi handlede der med de store og der var heller ikke andet end problemer... BANK i bordet og sig du ikke vil finde dig i det..

Jeg sendte min mand for jeg var TOSSET ( den er jo hundedyr ) men vi fik et nyt stel uden at blinke med øjet .. Så stor ros til BABYSAM ...

HUn sagde, at der ER PROBLEMER med uniq stel, mange fejl og reklamationer

Anmeld

31. august 2010

Karo

Vi har en emmaljunga big star supreme, og den lever lige nu på det andet barn. Jg har ingen dårlige erfaringer, udover at hjulene tit punktere, da de ikke er lavet i tyk plast. Men det er også det eneste.

Anmeld

31. august 2010

Lene-Oliver

toboli skriver:

Nu ved jeg ikke hvor du bor, men vi FRAVALGTE bevist ønskebørn da vi købte barnevognen. Vi handlede der med de store og der var heller ikke andet end problemer... BANK i bordet og sig du ikke vil finde dig i det..

Jeg sendte min mand for jeg var TOSSET ( den er jo hundedyr ) men vi fik et nyt stel uden at blinke med øjet .. Så stor ros til BABYSAM ...

HUn sagde, at der ER PROBLEMER med uniq stel, mange fejl og reklamationer

Det er ønske børn i Horsens og anbefaler bestemt ikke folk til at handle der.

Jeg har banket i bordret mange gange men de hjælper intet.

Det er ihvertfald sidste gang jeg har handlet der, klapvognen er købt i babysam, den har vi også haft lidt problemer med, men de laver den med det samme uden bøvl.

Anmeld

31. august 2010

bullerbassen

Lene-Oliver skriver:

Det er ønske børn i Horsens og anbefaler bestemt ikke folk til at handle der.

Jeg har banket i bordret mange gange men de hjælper intet.

Det er ihvertfald sidste gang jeg har handlet der, klapvognen er købt i babysam, den har vi også haft lidt problemer med, men de laver den med det samme uden bøvl.

Ej det er ski godt nok træls  Det kan simpehen ikke passe.. Ved ikke om ønske børn bare har DÅRLIG kundeservice... 

Vores genbo 's datter havde også problemer med din barnevogn ( stellet ) de valgte at købe en ny

Men det er jo ALT for dyrt.. Barnevognen er jo dyr nok.. HVor er det bare træls for jer.. I har ikke overvejet forbrugerstyrelsen ?

Anmeld

31. august 2010

Ni-ko-li-ne

Lene-Oliver skriver:

Jeg har modellen fra 2010 med uniq stel og har haft så mange problemer med den, har allerede været i ønske børn med den 5gange bla. med at stellet knirker og hjulene sætter sig fast. på trods af at den kun bliver brugt som dagplejevogn og kun er ude og køre to gange om ugen.

Jeg vil bestemt ikke anbefale den til nogen, skulle have beholdt den jeg havde fra 2009 med det alm. stel den var der aldrig problemer med

så det er bedst at købe den med det gamle stel... som man heldigvis stadig kan få

Anmeld

31. august 2010

Lene-Oliver

toboli skriver:

Ej det er ski godt nok træls  Det kan simpehen ikke passe.. Ved ikke om ønske børn bare har DÅRLIG kundeservice... 

Vores genbo 's datter havde også problemer med din barnevogn ( stellet ) de valgte at købe en ny

Men det er jo ALT for dyrt.. Barnevognen er jo dyr nok.. HVor er det bare træls for jer.. I har ikke overvejet forbrugerstyrelsen ?

Jeg tror desværre ikke rigtig vi får noget ud af at gå den vej, da de i butikken jo siger at det er fordi vi ikke smørre den (hvilket vi har gjort) men sker det en gang mere så må jeg true med at vi går den vej, så kan det ske der sker noget.

Anmeld

31. august 2010

Lene-Oliver

Ni-ko-li-ne skriver:

så det er bedst at købe den med det gamle stel... som man heldigvis stadig kan få

Jeg vil helt klart anbefale det gamle stel. den eneste fordel der er ved det nye er at det er punkterfrie dæk.

Men jeg vil 1000 gange heller lappe et dæk end at skulle rende ned i butikken konstant med en barnevogn som ikke fungere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.