Mening om Emmaljunga Big Star Supreme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.005 visninger
32 svar
0 synes godt om
11. oktober 2009

Brumbassen

Hej

Vi har bestilt en Emmaljunga Big Star supreme, og jeg er ganske tilfreds med valget, syntes den virker robust og lækker at køre med..

Meennn nu har jeg lige hørt og læst om knækket stæl, bremser der ikke virker hjul der er skæve og alle mulige andre tænkelig fejl ved netop denne vogn. Så sider og bliver lidt nervøs, kan ikke helt gennemskue om det "bare" er nogen uheldige forbruger eller om det rent faktisk er et dårlig valg af barnevogn.

Så her mit spørgsmål, har andre netop denne vogn og hvad er jeres erfaring med den?

Tak for hjælpen..

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi skal selv ud og købe en Emmaljunga Mondial Duo Combi, og jeg har også hørt rygter om dårlige stel der bliver ved med at gå i stykker - men i samtlige artikler jeg kunne finde v.hj.af en googling siger at det er en fremragende vogn...

Jeg tror og håber at der er et par stykker som har værert uheldige - og resten er tip-top...

Anmeld

11. oktober 2009

Ansemusen

Vi har heller ikke kunne finde noget dårligt på nettet om den vogn, og så er den godkendt i hoved og r...! Så vi tør godt købe den

Anmeld

13. oktober 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Brumbassen skriver:

Hej

Vi har bestilt en Emmaljunga Big Star supreme, og jeg er ganske tilfreds med valget, syntes den virker robust og lækker at køre med..

Meennn nu har jeg lige hørt og læst om knækket stæl, bremser der ikke virker hjul der er skæve og alle mulige andre tænkelig fejl ved netop denne vogn. Så sider og bliver lidt nervøs, kan ikke helt gennemskue om det "bare" er nogen uheldige forbruger eller om det rent faktisk er et dårlig valg af barnevogn.

Så her mit spørgsmål, har andre netop denne vogn og hvad er jeres erfaring med den?

Tak for hjælpen..

knus

Vi har den og har ALDRIG haft problemer med den. Vores dreng brugte den og nu bruger vores datter den. Den står stadigvæk rigtig flot efter 2 år. Jeg kender flere som har den og jeg har aldrig hørt de har haft problemer med den.

Kh. Katja - Lina 240309 og Luka 151007

Anmeld

13. oktober 2009

Misjelle

Vi har brugt vores i lige knap 8 mdr nu og der har ingen problemer været med den . Jeg kender dog en som har haft det problem at barnevognskassen hænger i fodenden, hvilket ikke gør den så stabil med et evt. søskende sæde.

Vi er super glade for vores og har intet at klage over .

Anmeld

13. oktober 2009

Vingummien

Vi har en og har brugt den i lidt over 1 år til Emil. den er ikke falmet. Den er aldrig punkteret, har faktisk aldrig været flad uden punktering. Den er bare så lækker og har slet ikke døjet med noget over hovedet.

Tror du ikke at dem hvor stellet måske er knækket er fordi de har msolet meget med den hver  dag for at få den i en bil eller sådan, for lyder underligt det bare knækker

Anmeld

14. oktober 2009

tumle81

Vi har en emmaljunga big star supreme fra marts 2004. Den blev brugt til vores datter, og i 2007 da vi fik vores søn brugte han den. Han er netop kommet over i klapvognen når han sover da jeg skal føde i næste uge!

Vores er selvfølgelig falmet i farven, men det sker jo med tiden... Havde på et tidspunkt problem med lidt hængen i vognen ved fodenden, men det var fordi vores pusletaske hang på styret med for meget i, og nogle gange stod kurven der hvis jeg var ude at handle. Fik strammet den op og siden da har der ingen problemer været. Hvis de rer røget knapper er de blevet skiftet uden bøvl, engang røg forstellet ved bremsen og dengang skiftede emmaljunga uden problemer.

De har en fantastisk service, og der har aldrig været problemer med vores vogn.

Kan kun anbefale den

Knus Kathrina 38+1

Anmeld

16. oktober 2009

copt

Vi har også en Emmaljunga big star supreme - og er super glade for den. Der har tidligere været nogle problemer med dem, men de har forbedret stellet løbende. Vi fik også af vide at hvis der skete noget med den så kunne vi få den beskadigede del ombyttet. Så jeg er ikke i tvivl om at vi har taget det rigtige valg mht. vogn

Anmeld

16. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi forhørte os om den da vi var nede og kigge på vogn for et par dage siden og de sagde at der sidste år kom et nyt stel til den, som er meget lettere end de andre og det er det stel der er probemer med. Ikke de gamle klassiske Emmaljunga stel. De siger at de gamle efterhånden har så mange år på bagen at alle tænkelige fejl er rettede, mens den nye først nu bliver brugt ude i "det virkelige liv" og derfor først skal korrigeres udfra de erfaringer folk melder tilbage til butikkerne.

Ergo - køb den nye barnevogn  med et "gammelt" klassisk stel, så burde du være sikker...

Kh

Rosa

Anmeld

16. oktober 2009

SaNiNa

Vi har en emmaljunga uniq og den er vi bare så galde for. kunne slet ikke tænke mig en anden vogn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.