Mening om Emmaljunga Big Star Supreme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2009

Rasmine

Har den også, den er fra 2004, og der har ALDRIG været noget med den.

Brugt til 2 børn nu.

Eneste minus er at jeg valgte den i sort, og kalechen er altså noget bleget.

Men superlækker vogn, har aldrig hørt om dårlige oplevelser med den.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2009

Katjaro

Også en Big star supreme fra 2004 her.

Den står som ny - sådan næsten da.
De problemer der har været er blevet rettet fra butikken uden at blinke (og oftest på stedet (en trykknap der var røget - og et beslag til kalechen samt en knap til vippeanordningen i styret der sad fast).

Men ellers har der intet været. Og nu kører den igen til barn nr. 2.

Hilsen Katja

Anmeld

16. oktober 2009

maria_wlt

Vi har også bestilt en Emmaljunga big star supreme, og jeg har netop set en test hvor den ligger i toppen...

Anmeld

30. august 2010

Lene-Oliver

Jeg har modellen fra 2010 med uniq stel og har haft så mange problemer med den, har allerede været i ønske børn med den 5gange bla. med at stellet knirker og hjulene sætter sig fast. på trods af at den kun bliver brugt som dagplejevogn og kun er ude og køre to gange om ugen.

Jeg vil bestemt ikke anbefale den til nogen, skulle have beholdt den jeg havde fra 2009 med det alm. stel den var der aldrig problemer med

Anmeld

30. august 2010

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09
Lene-Oliver skriver:

Jeg har modellen fra 2010 med uniq stel og har haft så mange problemer med den, har allerede været i ønske børn med den 5gange bla. med at stellet knirker og hjulene sætter sig fast. på trods af at den kun bliver brugt som dagplejevogn og kun er ude og køre to gange om ugen.

Jeg vil bestemt ikke anbefale den til nogen, skulle have beholdt den jeg havde fra 2009 med det alm. stel den var der aldrig problemer med

Jeg har samme vogn og havde samme problemer som dig, men knirkeriet blev afhjulpet af lidt silikonespray, og hjulene fik WD40. Det er ved at være lang tid siden at den fik behandlingen og har ikke mærket noget til det siden.

Anmeld

30. august 2010

bullerbassen

Lene-Oliver skriver:

Ej hvor træls -- Her havde vi også købt emmaljunga med uniq stel, men fik efter 14 dage byttet stellet til det alm .. Og der har ALDRIG været problemer..

Vi har købt vores i babysam og jeg hørte rigtig meget dårligt om den inden vi fik den hjem.. MEN manden VILLE have det stel, da vi så endeligt fik den hjem, trak den HELT vildt meget til højre.

Bad min mand køre op med den og klage.. DE tilbød med det samme et andet stel.. Hun sagde det var trukket tilbage pga for mange reklamationer ...

Kan da ikke forstå du ikke er blevet tilbudt et andet stel , har man ikke krav på nyt efter 3 gange ?

Anmeld

30. august 2010

bullerbassen

Brumbassen skriver:

Hej

Vi har bestilt en Emmaljunga Big Star supreme, og jeg er ganske tilfreds med valget, syntes den virker robust og lækker at køre med..

Meennn nu har jeg lige hørt og læst om knækket stæl, bremser der ikke virker hjul der er skæve og alle mulige andre tænkelig fejl ved netop denne vogn. Så sider og bliver lidt nervøs, kan ikke helt gennemskue om det "bare" er nogen uheldige forbruger eller om det rent faktisk er et dårlig valg af barnevogn.

Så her mit spørgsmål, har andre netop denne vogn og hvad er jeres erfaring med den?

Tak for hjælpen..

knus

Her har vi Emmaljunga og vi er SUPER glade for den

Havde dog først købt med uniq stel men det var nået MØJ..

Fik det byttet til alm og det er super

Anmeld

30. august 2010

KarinaIda

Brumbassen skriver:

Hej

Vi har bestilt en Emmaljunga Big Star supreme, og jeg er ganske tilfreds med valget, syntes den virker robust og lækker at køre med..

Meennn nu har jeg lige hørt og læst om knækket stæl, bremser der ikke virker hjul der er skæve og alle mulige andre tænkelig fejl ved netop denne vogn. Så sider og bliver lidt nervøs, kan ikke helt gennemskue om det "bare" er nogen uheldige forbruger eller om det rent faktisk er et dårlig valg af barnevogn.

Så her mit spørgsmål, har andre netop denne vogn og hvad er jeres erfaring med den?

Tak for hjælpen..

knus

Jeg tror de "dårlige" rygter drejer sig om dem med det nye UniQ stel, for dem har jeg haft nogle vennepar af hvor de har været gået i stykker i bremser osv efter kort tid....
Vi har selv big star supreme, men med det gamle stel, og er yderst tilfreds...

Anmeld

30. august 2010

starsofheaven

vi har både emmaljunga mondial duo combi, og big star supreme og vi har intet at sige om de dem, vores supreme har jeg købt sidste år og vi har aldrig haft noget med den, det køre rigtig fint og er let og stellet fejler intet! kan kun anbefale emmaljunga!

Anmeld

30. august 2010

Stepmom87

Jeg har en Bigstar supreme som er et par år gammel, og den har ALDRIG fejlet noget som helst.. Der er lidt overfladisk rust på, men andet fejler den ikke.. Jeg er SÅ glad for mit køb og tvivler på at jeg nogensinde vil fortryde det.. Alle jeg kender som også har haft en, har heller aldrig haft nogle problemer med den..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.