Lene-Oliver skriver:
Jeg har modellen fra 2010 med uniq stel og har haft så mange problemer med den, har allerede været i ønske børn med den 5gange bla. med at stellet knirker og hjulene sætter sig fast. på trods af at den kun bliver brugt som dagplejevogn og kun er ude og køre to gange om ugen.
Jeg vil bestemt ikke anbefale den til nogen, skulle have beholdt den jeg havde fra 2009 med det alm. stel den var der aldrig problemer med 
Ej hvor træls -- Her havde vi også købt emmaljunga med uniq stel, men fik efter 14 dage byttet stellet til det alm .. Og der har ALDRIG været problemer..
Vi har købt vores i babysam og jeg hørte rigtig meget dårligt om den inden vi fik den hjem.. MEN manden VILLE have det stel, da vi så endeligt fik den hjem, trak den HELT vildt meget til højre.
Bad min mand køre op med den og klage.. DE tilbød med det samme et andet stel.. Hun sagde det var trukket tilbage pga for mange reklamationer ...
Kan da ikke forstå du ikke er blevet tilbudt et andet stel , har man ikke krav på nyt efter 3 gange ?
Anmeld