Urealistiske forventninger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2017

Cassandra

Anonym skriver:

Hej piger her på baby.dk 

jeg kunne godt tænke mig at høre jer, især jer som er i et længerevarende forhold og ikke længere er nyforelskede. 

Hvor ofte kysser og krammer i? 

Bekræfter hinanden? 

Fortæller hinanden i elsker hinanden? 

Eller gør noget for at glæde jeres partner, foreslår i skal tage ud sammen ud sammen..

Vi har været sammen i mange år og har børn sammen. Det er aldrig noget der har været meget af fra min mands side, men jeg er blevet bevidst om at det er noget jeg bare ikke kan undvære. Men er det urealistisk at forvente efter 11-12 år? 

Hvad er jeres mening? 

Hejsa 

Vi kan fejre 20 jubi nytårsaften og vi er stadig nyforelskede selv efter alle de år og med 3 børn og vi skal giftes i det nye år 

Et blik, et klask på måsen, en hurtig krammer eller et kys mm - dagligt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2017

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Vi har været sammen i 15 år, har 2 børn på 9 og 5 år.

Her kysser og krammer vi hver dag. Gir et klap i bagdelen eller et klem på låret osv.

Hver morgen inden vi ska ud ad døren, råber jeg "ELSKER DIG" efter ham og ungerne, hvortil jeg får et svar i retningen af "lige over" og andet i den dur.

Her er det vigtigste for mig ik hva der blir sagt, men hva han viser. Vh Stine 

Det er jeg enig med dig i, det lyder skønt i stadig har det dejligt efter så mange år. 

Det er heller ikke nødvendigvis søde ord jeg savner, lige så meget noget handling som du beskriver. 

Han siger selv at det har han ikke behov for og derfor ikke noget han tænker over. 

Men jeg savner at det ikke kun er mig der kommer og giver en krammer eller lign. 

Anmeld Citér

15. november 2017

Anonym trådstarter

Jeg er virkelig i tvivl om vi stadig elsker hinanden, eller om vi bare er sammen for det praktiske og børnenes skyld. 

Vi arbejder godt sammen i hverdagen om alt det praktiske, hvis vi skal lave noget som par eller familie er det altid på mit initiativ. Vi sidder ikke engang sammen i sofaen mere for at se fjernsyn eller lign om aftenen, der har vi også hver vores vi roder med. Vores forhold er faktisk temmelig kedeligt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.