Urealistiske forventninger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2017

Vivienne

Vi har været sammen i 5 år + 2 børn og vi kysser og krammer dagligt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2017

Anonym trådstarter

Morigenigen skriver:

Vi kysser og krammer hver dag - og vi siger “Jeg elsker dig” hver dag til hinanden. Flere gange. Det kommer ligeså meget fra ham som fra mig. Og vi har været tætte på den måde lige siden første gang, han kyssede mig.

Vi sender også hver dag søde sms’er til hinanden med hjerter, kyssesmileyer og skriver, vi elsker hinanden.

Vi prøver at holde gang i sexlivet og er sammen et par gange om ugen, selvom det er en udfordring, når jeg har så svær bækkenløsning, som jeg har...

Jeg tror, vi begge har lige meget behov for nærheden og bekræftelsen. Ikke, fordi vi er usikre på hinanden, men fordi det er det, vi begge gerne vil have i forholdet. Vi kan sagtens skændes og diskutere - men vi finder altid hurtigt tilbage til hinanden igen.

Jeg har været gift før og var i et forhold, hvor vi de sidste år i forholdet aldrig havde sex eller rørte ved hinanden - og hvor min eks især trak sig meget fra mig fysisk (og mentalt), efter vi havde fået børn. Sådan et forhold vil jeg aldrig være i igen.

Nu er jeg gravid med mit tredje og min kærestes første barn, og selvom graviditeten er rigtigt hård, så kan jeg mærke helt ned i maven, at jeg elsker min kæreste utroligt højt hver dag. Jeg vil aldrig undvære ham.

Det lyder dejligt med dit nuværende forhold. ❤

1. Jeg er nok mere, hvor du var i dit dit tidligere forhold, eller det er i hvert fald mig som skal sørge for der er noget kærligt mellem os, for det går ikke den anden vej. Og forsøger at finde ud af om det bare er mig der er urealistisk og det er normalt efter så mange år, og om jeg virkelig vil nøjes med det, men man hører jo fra alle at græsset ikke er grønnere på den anden side. 

Anmeld Citér

11. november 2017

Morigenigen

Anonym skriver:

Det lyder dejligt med dit nuværende forhold. ❤

1. Jeg er nok mere, hvor du var i dit dit tidligere forhold, eller det er i hvert fald mig som skal sørge for der er noget kærligt mellem os, for det går ikke den anden vej. Og forsøger at finde ud af om det bare er mig der er urealistisk og det er normalt efter så mange år, og om jeg virkelig vil nøjes med det, men man hører jo fra alle at græsset ikke er grønnere på den anden side. 

Jeg kan jo kun sige, at jeg endte med at føle mig dybt ulykkelig, utilstrækkelig og ensom i mit sidste ægteskab. Og min eks indledte et forhold til en kollega i stedet for at prøve at redde vores forhold.

Hvis jeg kunne gå tilbage i tiden, ville jeg nok have taget tegnene mere seriøst og prøvet med parterapi. Men jeg ved også, han ikke ville have gjort en større indsats, end han gjorde. For han mente, det hele var mit ansvar. Også da han begyndte at knalde med kollegaen - det var jo ikke hans valg, men fordi jeg var så kedelig derhjemme. 

Det forhold, jeg er i nu, er anderledes, fordi vi startede med at være forelskede i hinanden, før vi fandt sammen. Han var rigtigt vild med mig, før vi begyndte at date. Det var en totalt øjenåbner for mig; at nogen så fantastisk faktisk kunne være vild med mig, som jeg er.... Og jeg ved, han vil gøre alt for at holde sammen på vores forhold. Vi skændes naturligvis også og er uenige nogle gange - men vi vil det samme og ønsker os det samme af forholdet. Og det, synes jeg, betyder alt.

Anmeld Citér

12. november 2017

Anonym

Min kæreste og jeg har været sammen i 7 år, Vi krammer og nusser hinanden tit :-) kys giver vi til hinanden 2-3 gange om ugen uden det skal være lagt op til sex, hvis det er med i er det hver anden dag ca :-) 

"Jeg elsker dig" bruger vi faktisk sjælent, men vi viser det mere til hinanden og nogle gange hvor min kæreste virkelig er i puttehumør kommer der tit et jeg elsker dig op vejen :-) 

Anmeld Citér

12. november 2017

Anonym

Vi siger jeg elsker dig til hinanden flere gange om dagen, vi kan ikke lade være, det bryder bare ud. Vi kysser også flere gange om dagen, dog er det mest lette kys, medmindre vi lægger op til mere. Jeg er nok den der elsker mest med ord, og nyder at høre kærligheden, mens kæresten er meget mere fysisk, i sine udtryk og behovet den anden vej. Sådan noget som at kigge mig dybt og kærligt i øjnene ret spontant er også lige ham. Jeg prøver at minimere det, og har bare lidt svært ved det, hvis ikke det for mig sker ifm en kærlig og romantisk snak. Og dem har vi en del af. Vi har selvfølgelig kun været sammen i 5,5 år og kun med et barn.

Anmeld Citér

12. november 2017

Anonym

Anonym skriver:

Vi siger jeg elsker dig til hinanden flere gange om dagen, vi kan ikke lade være, det bryder bare ud. Vi kysser også flere gange om dagen, dog er det mest lette kys, medmindre vi lægger op til mere. Jeg er nok den der elsker mest med ord, og nyder at høre kærligheden, mens kæresten er meget mere fysisk, i sine udtryk og behovet den anden vej. Sådan noget som at kigge mig dybt og kærligt i øjnene ret spontant er også lige ham. Jeg prøver at minimere det, og har bare lidt svært ved det, hvis ikke det for mig sker ifm en kærlig og romantisk snak. Og dem har vi en del af. Vi har selvfølgelig kun været sammen i 5,5 år og kun med et barn.

Og forresten, så er noget sjov frækhed, kækhed, nøgenhed, flashing i ny og næ, mest fra mit vedkommende, en ret vigtig ting hos os. Det giver smil og bekræftelse og lidt mere liv, sådan i løbet af dagen.

Anmeld Citér

13. november 2017

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

Hej piger her på baby.dk 

jeg kunne godt tænke mig at høre jer, især jer som er i et længerevarende forhold og ikke længere er nyforelskede. 

Hvor ofte kysser og krammer i? 

Bekræfter hinanden? 

Fortæller hinanden i elsker hinanden? 

Eller gør noget for at glæde jeres partner, foreslår i skal tage ud sammen ud sammen..

Vi har været sammen i mange år og har børn sammen. Det er aldrig noget der har været meget af fra min mands side, men jeg er blevet bevidst om at det er noget jeg bare ikke kan undvære. Men er det urealistisk at forvente efter 11-12 år? 

Hvad er jeres mening? 

altså jeg siger hver dag at jeg elsker ham...

kys og kram er ikke så tit da min kæreste har det svært med fysisk kontakt...

derfor er det også bare så meget mere specielt når han selv kommer og krammer eller kysser mig :)

vi har snart været sammen i 14 år... wow er det virkelig så længe...

vi har en dreng på 6 år sammen :)

tror det er meget forskelligt hvordan man har det med det..

jeg har det fantastisk med hvordan vores forhold er... for jeg ved at selvom vi ikke siger det eller viser det hver dag så kan vi klare hvad som helst sammen :)

vi har været helt nede på bunden og er sammen på vej op igen...

Anmeld Citér

13. november 2017

Anonym

Anonym skriver:

Hej piger her på baby.dk 

jeg kunne godt tænke mig at høre jer, især jer som er i et længerevarende forhold og ikke længere er nyforelskede. 

Hvor ofte kysser og krammer i? 

Bekræfter hinanden? 

Fortæller hinanden i elsker hinanden? 

Eller gør noget for at glæde jeres partner, foreslår i skal tage ud sammen ud sammen..

Vi har været sammen i mange år og har børn sammen. Det er aldrig noget der har været meget af fra min mands side, men jeg er blevet bevidst om at det er noget jeg bare ikke kan undvære. Men er det urealistisk at forvente efter 11-12 år? 

Hvad er jeres mening? 

Min mand og jeg har været sammen siden 2004. Vi krammer når vi har lyst, ikke hver dag og vi kysser faktisk sjældent hinanden i hverdagen - det er klart mig der ikke “magter” det Jeg gider nærmest kun at kysse under sex og det er vel et par gange om ugen 

vi går altid i seng på samme tid og der nusser min mand mig på ryggen. (der findes intet bedre)

Vi er gode til at skabe oplevelser udover hverdagen, sammen. 

Men vi siger sjældent til hinanden at vi elsker hinanden og vi bekræfter heller ikke hinanden på den måde. Men der er ingen tvivl om, at vi ved hvor vi har hinanden.

Hvis du har behov for kys, kærtegn og bekræftelse, så skal du fortælle din mand om det og så vil han forhåbentlig forsøge at imødekomme dine ønsker - men husk på, at det kan være en stor mundfuld for ham, hvis han ikke er typen og det ikke er hans behov.

Anmeld Citér

14. november 2017

Blop2

Vi har været sammen i 15 år og gift i 5 år. Vi har sammen to børn, en dreng på 5 år og en pige på 3 år. Vi kysser hinanden hver dag og flere gange om dagen. Godmorgen kys, farvelkys, kommer hjem kys og godnatkys, det er helt fast og vane hos os derudover hygge kysser vi når lysten er til det. Krammer er meget forskelligt, men vi hyggekrammer altid inden vi skal sove. Vi siger jeg elsker dig flere gange om dagen, sender os stadig engang imellem en SMS og siger vi elsket hinanden 

Anmeld Citér

14. november 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi har været sammen i 15 år, har 2 børn på 9 og 5 år.

Her kysser og krammer vi hver dag. Gir et klap i bagdelen eller et klem på låret osv.

Hver morgen inden vi ska ud ad døren, råber jeg "ELSKER DIG" efter ham og ungerne, hvortil jeg får et svar i retningen af "lige over" og andet i den dur.

Her er det vigtigste for mig ik hva der blir sagt, men hva han viser. Vh Stine 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.