Anonym skriver:
Det lyder dejligt med dit nuværende forhold. ❤
- Jeg er nok mere, hvor du var i dit dit tidligere forhold, eller det er i hvert fald mig som skal sørge for der er noget kærligt mellem os, for det går ikke den anden vej. Og forsøger at finde ud af om det bare er mig der er urealistisk og det er normalt efter så mange år, og om jeg virkelig vil nøjes med det, men man hører jo fra alle at græsset ikke er grønnere på den anden side.
Jeg kan jo kun sige, at jeg endte med at føle mig dybt ulykkelig, utilstrækkelig og ensom i mit sidste ægteskab. Og min eks indledte et forhold til en kollega i stedet for at prøve at redde vores forhold.
Hvis jeg kunne gå tilbage i tiden, ville jeg nok have taget tegnene mere seriøst og prøvet med parterapi. Men jeg ved også, han ikke ville have gjort en større indsats, end han gjorde. For han mente, det hele var mit ansvar. Også da han begyndte at knalde med kollegaen - det var jo ikke hans valg, men fordi jeg var så kedelig derhjemme. 
Det forhold, jeg er i nu, er anderledes, fordi vi startede med at være forelskede i hinanden, før vi fandt sammen. Han var rigtigt vild med mig, før vi begyndte at date. Det var en totalt øjenåbner for mig; at nogen så fantastisk faktisk kunne være vild med mig, som jeg er.... Og jeg ved, han vil gøre alt for at holde sammen på vores forhold. Vi skændes naturligvis også og er uenige nogle gange - men vi vil det samme og ønsker os det samme af forholdet. Og det, synes jeg, betyder alt.
Anmeld
Citér