Vi har efterhånden været sammen i noget tid. Jeg ved ikke hvor længe helt præcist, da vores møden med hinanden var noget turbulent og der har været en del rod i den tidlige del af vores forhold, samt at vi blev gift ret sent (4 år siden).
Vi har også været igennem en del sammen, såsom gentagne aborter, spædbarnsdød og andet, så det med medgang og modgang passer i hvert fald på os.
Vi har børn, hunde, katte, fugle og akvarie.
Jeg er ikke selv super meget et kramme/kysse type menneske og siger sjældent "jeg elsker dig" til min mand - måske en gang om ugen.
Min mand, derimod, er meget til at kramme og kysse og fortælle mig at han elsker mig og hvor fantastisk han synes jeg er - det kan komme helt ud af det blå. Det er ikke nødvendigvis hver dag, men det er flere gange ugentlig.
Så kyssene og krammene sker dagligt, men kun fordi min mand initierer det. Han får også tit af vide at han skal gå væk eller at jeg lige er i gang med noget, men han ved at jeg ikke mener det så hårdt som det lyder. Så får jeg bare et kys på kinden eller i panden med løfte om mere senere.
Vi har sex næsten dagligt, gerne flere gange i løbet af dagen, hvis vi kan nå det. Vi kysser sjældent under sex, kun før og efter.
Vi er dog generelt meget hårde i tonen, har jeg fået af vide. Vi driller hinanden meget - dog med kærlighed - så ofte ser folk "udefra" ikke at det bare er for sjov.
Vi tager aldrig rigtig ud - vi har stadig små børn, hvor den yngste ikke engang har haft sin første fødseldag endnu.
Anmeld
Citér